אילוסטרציה: א.ס.א.פי קריאייטיב INGIMAGE
אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

האונס באילת: "עדות הנערה מהימנה; התקיפה נמשכה פרק זמן ארוך"

חומרי החקירה שאסף צוות החקירה המיוחד בפרשה, מחזק את עדותה של הנערה. "היא עומדת בגבורה", אמר גורם במשטרה

פורסם בתאריך: 23.8.20 17:32

עדכון אחרון: 23.8.20 20:39

     

צוות החקירה המיוחד שהוקם במרחב לכיש לצורך חקירת האונס הקבוצתי באילת, ממשיך גם ברגעים אלה לאתר חשודים נוספים שהשתתפו באירוע החמור.

גורם במשטרה אמר היום כי החקירה נסמכה בראש ובראשונה על עדות הקטינה שנאנסה, בת ה-16 מאשקלון, אשר "עומדת בגבורה ומוסרת עדות. ככל שעוברים הימים אנחנו מוצאים שהעדות שלה מהימנה ודבריה מחוזקים מחומרי החקירה שבידינו. זאת עדות משמעותית אל מול התקיפה החמורה שעברה", כך לדברי הגורם.

מלון הים האדום באילת

מלון הים האדום באילת

עוד הוסיף הגורם כי "פרק הזמן שנמשכה התקיפה הוא ארוך. בתקיפה בכלל ובתקיפה מינית בכלל, כל רגע הוא נצח ובטח כאשר מדובר בהרבה יותר מזה".

עוד הוסיף הגורם כי מספר החשודים הוא דו ספרתי אך לא פירט כמה. חשוב לזכור שהמספר 30 זה מספר שננקב על ידי החשוד, איסי רפאילוב שטען שלא יכול היה למנוע את המעשים כי היו 30 איש בחדר.

איסי רפאילוב (במגבת לראשו) מובא להארכת מעצר. צילום: אסף פוזיילוב

הבוקר, נעצרו עוד 7 קטינים, תושבי חבל לכיש, בחשד לאונס והם יובאו מחר להארכת מעצרם בבית המשפט. זאת בנוסף לשני קטינים ושני בגירים שכבר נעצרו מיום רביעי ועד סוף השבוע. חלק מהעצורים הם בני משפחה.



היום הוארך מעצרו של רפאילוב בחמישה ימים נוספים, הוארך מעצרו של אחד הקטינים בשלושה ימים וקטין אחר שוחרר על ידי בית המשפט, אך בכוונת המשטרה להגיש ערעור על כך.

מחוץ למשטרת אשקלון: נערים ונערות בהפגנת תמיכה

אחד העצורים הקטינים הכחיש את החשדות נגדו ואמר לחוקרי המשטרה כי לא היה נוכח באירוע, "לא הייתי בחדר, היינו שיכורים, אני הלכתי לישון, לא ידעתי בכלל מהמקרה הזה" והוסיף כי חברתה של הנערה שנאנסה, מחזקת את עדותו.

כמו כן, נעצרה היום לחקירה עובדת במלון "הים האדום" וזאת בחשד לשיבוש הליכי חקירה ואי מניעת פשע, מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרה. במשטרה טוענים כי היא לא אמרה אמת בעדותה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




נצ"מ רונן אבניאלי, מפקד מרחב לכיש

מפקד מרחב לכיש, נצ"מ רונן אבניאלי אמר היום בהקשר לחקירתה של הצעירה שביקשה סרטונים מהאירוע, כי במשטרה רואים בחומרה הפצה של חומרים אסורים באינטרנט וכי צפויים בהמשך מעצרים נוספים בפרשה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר