מתנ"ס וולדנברג. צילום: אלירם משה
מתנ"ס וולדנברג. צילום: אלירם משה

סוף לסאגה: תלמידי 'מעיין שרה' ילמדו במתנ"ס וולדנברג

"הצילומים משקפים שיפוץ ראוי של המבנה הקיים" קבע בית המשפט. ראש העיר: "אני שמח שבית המשפט קבע שפעלנו ללא דופי, המטרה שלי הייתה שהילדים ילמדו במקום ראוי". נציגת העותרים: "אילצנו את העירייה להכשיר את המבנה"

פורסם בתאריך: 30.8.17 19:34

     

סאגת המחלוקת בין העירייה למספר הורים למלמידים בבית הספר לחינוך מיוחד 'מעין שרה' הגיעה היום לסיומה. לפחות באשר לשאלת פתיחת שנת הלימודים, ביום שישי הקרוב. בית המשפט לעניינים מנהליים דחה היום את העתירה, שהגישה עו"ד תמר קידר יחד עם שלושה הורים נוספים, נגד החלטת עיריית אשקלון להעביר את תלמידי בית הספר "מעיין שרה" למתנ"ס וולדנברג. ההורים דרשו מבית המשפט ליתן צו שימנע מהעירייה להעביר את התלמידים ואת כל בית הספר למעשה למתנ"ס וולדנברג. טענתם היתה כי המקום אינו ראוי ואינו מספק את הצרכים של ילדים עם מוגבלויות ונכויות קשות. ההורים הציעו כחלופה את מתנ"ס נווה אילן.

מעין שרה. מבנה ישן ומיושן. צילום: אלירם משה

אלא שבית המשפט קבע היום למגינת ליבם של ההורים העותרים כי העירייה פעלה בשיתוף פעולה ראוי ומבורך עם וועד ההורים הרשמי והתנהלותה הייתה נבונה ומועילה. בהחלטתו השופט שלמה פרידלנדר אמר, כי שיפוץ המבנה החלופי בוצע לשביעות רצון המומחים וכי זו החלופה הטובה ביותר "הצילומים שצירפו המשיבות בדיון והדיווחים שהתקבלו היום, משקפים שיפוץ ראוי של המבנה הקיים".

בקומה הרביעית בבניין העירייה נשמו היום לרווחה וקיבלו בסיפוק רב את החלטת בית המשפט. "אני שמח שבית המשפט קבע כי עיריית אשקלון פעלה ללא דופי, המטרה שלי הייתה שהילדים ילמדו במקום ראוי וכך אני אמשיך לפעול" מסר הבוקר ראש העיר, תומר גלאם שעקב מקרוב אחר שיפוץ מתנ"ס וולדנברג ואף ערך שם סיור הבוקר "אני קורא לכל ההורים להתאחד לטובת הילדים שיקרים לי באופן אישי".

ראש עיריית אשקלון בפועל, תומר גלאם. צילום: אורי קריספין

עקב אחרי העבודות. גלאם. צילום: אורי קריספין

גם סגן ראש העיר והממונה על הרווחה, חבר המועצה רמי סופר, שהיה בסוד העניינים מסר הבוקר "אנחנו נמשיך לפעול למען הילדים, חשוב לנו שהם יקבלו מענה ראוי ומבטיח להורים ולילדים שאעקוב מקרוב אחר בנייתו המחודשת של בית הספר 'מעיין שרה'".

למרבה הפלא, מובילת המאבק, עורכת הדין תמר קידר שגרמה לבכירי העירייה להזיע בשבועיים האחרונים וייחלה דווקא להחלטה ההפוכה מזו שניתנה, הביעה סיפוק מהחלטת בית המשפט וסיבותיה עמה: "התוצאה היא שהיום, ורק היום העירייה הציגה את כל האישורים. וכן, אנו שמחים שהעירייה אולצה להכשיר את המבנה, לעשות חצר וכיו"ב, וזאת רצינו. מן הסתם, כל מקום אחר היה עדיף על המבנה הקיים. אנו מודים לבית משפט שהכריח את העירייה לפעול כדין ולהציג את כל האישורים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר