מפרקים את ציוד, סוכנות הדואר במונטיפיורי. צילום: אלירם משה

שכונה ללא דואר: נסגרה סוכנות הדואר בברנע

הסוכנות הקטנה נסגרה לאחר 26 שנה מאילוצים כלכליים. הלקוחות עדיין מגיעים למקום ומקבלים בצער את הבשורה. סוכנות חדשה צפויה להיפתח במקום אחר בשכונה

פורסם בתאריך: 30.8.17 10:07

     

סוכנות הדואר הקטנה ברחוב מונטיפיורי ששרתה את תושבי השכונה הכי גדולה באשקלון נסגרה היום באופן סופי. הפועלים הגיעו הבוקר והחלו לפרק את הדלפקים, המדפים ואת כל הציוד שפעל במקום. "אני סוגרת מסיבות כלכליות" סיפרה הבוקר גילה ג'אן שהחזיקה בזיכיון ההפעלה מטעם 'דואר ישראל' "אני לא מתחתנת יותר עם הדואר. בחיים לא" הבטיחה. ג'אן מפעילה את הסוכנות מזה 26 שנה, מאז שאביה ישראל דוד ז"ל היה בחיים ויחד איתו הפעילה את המקום.

לא מתחתנת יותר עם הדואר. גילה ג'אן. צילום: אלירם משה

זה מה שנשאר. צילום: אלירם משה

התושבים הותיקים של השכונה ובמיוחד השכנים מהבניינים הסמוכים קיבלו בצער את הבשורה. הסגירה מבחינתם באה בהפתעה גמורה. כמעט כל דקה הגיע למקום לקוח ובידו שוברי תשלום או מכתב שביקש לשלוח וגילה את הסניף בפירוק. בשכונה כמעט כולם מכירים את גילה ואת גיסתה שבמשך שנים רבות עבדה במקום.

סגור וזה סופי. צילום: אלירם משה

כעת, השכונה הגדולה ביותר באשקלון ללא שירותי סניף דואר בסיסיים. בחודשים הקרובים צפויה להיפתח סוכנות דואר חדשה במרכז המסחרי הקטן הנמצא למרגלות 'מגדלי בכור' ברחוב חיים סלע. בשנתיים האחרונות שימש המקום למרכז מסירת חבילות ודברי דואר רשומים וכעת הוא מתרחב לסוכנות של ממש ומטרתו יהיה לשרת את תושבי השכונה.

עד אז יאלצו תושבי השכונה לכתת רגליהם בשבעה סניפי וסוכנויות דואר השונים הפרוסים ברחבי העיר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר