עיריית אשקלון

כך זה נראה: תמונות ראשונות משיפוץ לשכת ראש העירייה

בצל ביקורת של האופוזיציה, מתבצע שיפוץ של לשכת ראש העירייה. תמונות ראשונות מהמקום שהגיעו לידי "כאן דרום" חושפות איך זה נראה

פורסם בתאריך: 11.5.20 19:26

     

מזה מספר חודשים מתקיים שיפוץ בלשכתו של ראש העירייה, תומר גלאם. מדובר בשיפוץ מקיף שכולל גם עבודות גבס, החלפת ריהוט ותאורה. במהלך השיפוצים עבר ראש העירייה ללשכה אחרת בבניין העירייה.

בישיבת מועצה שהתקיימה בחודש מרץ הביעה האופוזיציה ביקורת על המהלך שנעשה בתקופה שבה נעשים קיצוצים ונטען כי עלות השיפוץ הינה בגובה של מאות אלפי שקלים. "הכל נעשה כדת וכדין", נאמר אז בתגובה.

כך זה נראה בתמונות ראשונות מהלשכה:

לשכת ראש העירייה

לשכת ראש העירייה

לשכת ראש העירייה

באותה ישיבת מועצה התקיים דיון סוער במהלכו טען חבר המועצה איתמר שמעוני כי עלות שיפוץ הלשכה הינה בגובה של מאות אלפי שקלים וכי מדובר בבזבזנות מאחר ורק לפני שנים ספורות התבצע שיפוץ.

שמעוני העלה הצעה לסדר בנושא השיפוץ ואמר: "לשכת ראש העירייה עוברת שיפוץ נרחב הכולל החלפת ריצוף, החלפת רהיטים, שירותים ומקלחת, פזרנות של כסף ברמה שלא ניתנת לשיעור. ההצעה היא שמועצת העיר אשקלון תקבל סקירה אודות השיפוץ, עלותו, האם היה מכרז מי עושה את זה ומאיזה כסף. האם בונים עוד משהו והאם יש למשהו הזה, ואני לא סתם שואל, היתר בנייה כדין וכחוק".

גלאם השיב לו ואמר כי "העבודות בקומה הרביעית מתבצעות על ידי החברה הכלכלית וכל מה שמתבצע, מתבצע על פי כל דין".

שמעוני לא הרפה והוסיף: "נודע לי שעלות השיפוץ הינה מאות אלפי שקלים, אפילו למעלה מחצי מיליון שקלים העלות של ההשקעה בלשכת ראש העירייה, החלפת מקלחון, תאורה, גבס, תקרה שולחן יוקרתי. החברה הכלכלית קונה ריהוט ללשכת ראש העירייה, שזה מגולם בשכירות ולא צריך להיות, משפצת לשכה שכבר משופצת  במצב טוב, שהעלות שלה כבר מאות אלפי שקלים. ודבר נוסף הוא שיש הסכם בין החברה הכלכלית לבין העירייה. החברה הכלכלית משביחה נכס, היא צריכה לעלות את השכירות. אתה מוריד מיליון ש"ח בתקציב אירועים, אתה משקיע את זה בלשכה שלך? אתה יודע מה אפשר לעשות עם הכסף הזה שאתה אומר ומשדר  'השאירו לכם גירעון?' זה לא גרעון וראוותנות עכשיו להשקיע מאות אלפי שקלים? עם חצי מיליון אתה יכול לתת יותר מלגות, לתת מתנות לאביונים, אתה יכול לעשות עשרות פעילויות, להחזיר כספים שלקחת לתושבים, אתה יכול לחייך אבל תגיע שאלה למשרד הפנים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




גלאם  השיב שוב: "העבודות מתבצעות על ידי החברה הכלכלית על פי כל דין" ודרש להוריד את ההצבעה מסדר היום.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר