רות כהן (רביעית משמאל) לצד יו"ר הכנסת, שר החינוך, מרים פרץ ואבשלום קור. צילום: מיכאל דימנשטיין
רות כהן (רביעית משמאל) לצד יו"ר הכנסת, שר החינוך, מרים פרץ ואבשלום קור. צילום: מיכאל דימנשטיין

כבוד וגאווה: רות כהן ממרכז שפירא היא כלת התנ"ך העולמית

עשרות מתושבי היישוב הגיעו לקבל את פניה ולחגוג עמה עם שובה מירושלים, אך נאלצו לשמור מרחק בשל הנחיות משרד הבריאות - ראש המועצה, אדיר נעמן: "רות שלנו הביאה כבוד וגאווה גדולה למועצה ולמדינה"

פורסם בתאריך: 29.4.20 17:23

     

רות כהן, תושבת מרכז שפירא, שבמועצה אזורית שפיר, הוכרזה היום ככלת התנ"ך העולמית, לאחר שהשיגה את הניקוד הגבוה ביותר וגברה על כל יתר המתמודדים בחידון התנ"ך העולמי.

רות היא מדריכת שבט 'מעפילים' בסניף תנועת בני עקיבא במרכז שפירא ובמועצה אומרים כי היא "מהווה מודל ומופת לחניכיה בכל פעילותה, מפיצה את אורה ואת אור התנ"ך לחניכיה ולסביבתה".

רות כהן עם הוריה ועם ראש המועצה אדיר נעמן

רות כהן עם הוריה ועם ראש המועצה אדיר נעמן

ראש המועצה, אדיר נעמן, נפגש עם רות והוריה, חני ורמי, מיד בשובם לביתם במרכז שפירא, שם חיכו להם גם חברותיה, ותושבים רבים. המפגשים המרגשים והחגיגות נחגגו השנה בצורה קצת שונה, בשל הנחיות משרד הבריאות.

"בירכתי את רות היקרה על הזכייה ועל הגאווה הגדולה שהסבה לכולנו", מסר נעמן, "להוריה אמרתי שהפירות מעידים על השורשים, הטבולים במעיינות של תורה. תושבי המועצה כולה ישבו היום סביב מסך הטלוויזיה ובירכו על חוכמתה הרבה של רות".

ראש המועצה היה גם זה שבישר לרב חיים דרוקמן, על כלת התנ"ך החדשה, "הרב התרגש מאוד, שמח, קם ממקומו ואמר שזו מתנת החג שלו", סיפר נעמן.

בנוסף, שוחח ראש המועצה עם שר החינוך, רפי פרץ, שהרעיף שבחים על רות ובני משפחתה. אדיר פנה בפנייה נרגשת אל רות והוריה והבטיח כי המועצה תעשה הכל על מנת לספק לה עתיד מובטח להמשך חוכמה יתרה ובינה בכל מקום שתחפוץ. "אנו נעשה הכל כדי שנוכל לקבל עוד הישגים ועוד פריצות דרך", אמר נעמן.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




אביה של רות, רמי, הודה לראש המועצה על הברכות ואמר שהיא "התמודדה בחידון מתוך יראת שמיים על מנת לקדש שם שמיים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר