סכין. צילום ארכיון
סכין. צילום ארכיון

ניצל את המצב: תושב אשקלון מואשם כי ביצע שוד עם מסכה נגד קורונה

תושב אשקלון מואשם בביצוע מעשי שוד באשקלון, במהלך שוד שביצע בשבוע שעבר הוא הסווה את פניו באמצעות מסכה כירורגית להגנה מפני נגיף הקורונה

פורסם בתאריך: 21.4.20 17:07

     

לפני שבוע בדיוק דיווחנו על שוד שארע במכולת בשכונת גן הוורדים. פעילות מהירה של המשטרה הצליחה להביא לאיתורו של החשוד שהיום גם הוגש נגדו כתב אישום לא רק על השוד בגן הוורדים אלא על עוד ניסיון שוד אחר וגניבת מצלמת אבטחה.

על פי כתב האישום והבקשה להארכת מעצרו עת תום ההליכים כפי שהוגשו היום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, אלכסנדר חנין, תושב אשקלון בן 43 הוא שחשוד במעשים.

המכולת בגן הוורדים

המכולת בגן הוורדים

האירוע שהביא למעצרו התרחש כאמור בשבוע שעבר. חנין נכנס למכולת ברחוב הסוכנות היהודית כשעל ראשו כובע מצחייה ועליו כובע קפוצ'ון שלבש. כדי להגביר את ההסוואה הוא כיסה את פניו במסיכה כירורגית ועטה על כפות ידיו כפפות גופי כפי שרובנו אמורים לעשות מאז התפרצות נגיף הקורונה. חנין התקרב לדלפק, שלף סכין, הניף אותה לעבר המוכרת וביקש ממנה שתיתן לו כסף אם היא רוצה שהוא לא יפגע בפניה. המוכרת המפוחדת לא שעתה לדרישתו וחנין הוריד את הרף וביקש שתיתן לו לפחות 200 שקלים. משלא נענתה לדרישתו ובלית ברירה, הוא לקח את הטלפון של המוכרת ונמלט מהמקום.

המוכרת, כפי שדיווחנו כאן הזעיקה את המשטרה וחנין נתפס בתוך שעה קלה.

חנות המשקאות במגדל. צילום: אלירם משה

חנות המשקאות במגדל. צילום: אלירם משה

מסתבר שהאיש לא היה כל כך מתוחכם במעשיו. שעה קלה לפני השוד הוא הגיע לתחנת המשטרה המקומית, שוחח עם שוטרת, עזב את התחנה ולאחר מכן ביצע את השוד. השוטרת זיהתה אותו על פי פרטי הלבוש שלבש כשוחח איתה. כשנתפס הוא לבש את אותם בגדים ואפילו לא ניסה להחליף אותם כדי לטשטש את מעורבותו באירוע.

החוקרים הצליחו לקשור אותו לניסיון שוד שארע חודש בדיוק לפני ששדד את הטלפון מהמכולת. באותו מקרה הוא נכנס לחנות משקאות בשכונת מגדל שעל ראשו כובע מצחיה, כשהוא מרכיב משקפי שמש ועל צווארו 'חם צוואר', כך שהוא מכסה חלק מפניו. הוא שלף סכין, התקרב למוכר בן ה-70, הניף אותה לעברו וביקש שיביא לו כסף. המוכר התנגד, הניף לעברו כיסא וזרק עליו ספל שהיה בסמוך. לאחר שלא הצליח לקבל את מבוקשו נמלט חנין מהמקום.

מקרה אחר, שנכלל בכתב האישום: חנין תועד במצלמת אבטחה שהיתה מותקנת בפתח דירה בבניין מגורים בשכונת אגמים. הוא ניגש למצלמה וגנב אותה מה שגרם לסיומה של ההקלטה המפלילה אותו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




כתב האישום הוגש על ידי התובעת האשקלונית עו"ד חן עסיס לביא שביקשה מבית המשפט לעצור את האיש עד תום ההליכים. התובעת מציינת כי לאור עברו העשיר הכולל הרשעות ומאסרים בעבירות של אלימות, נשיאת סכין, סמים, הפרת הוראה חוקית, הדחה בחקירה ובריחה ממשמורת חוקית, קיימת מסוכנות באם ישוחרר, בייחוד לאור העובדה שהאיש לא מציין היכן הוא מתגורר וטוען שהוא גר ברחוב.

האיש הודה במיוחס לו. בין הראיות ישנם צילומי מצלמות אבטחה משלושת האירועים ואת ההודעות שמסרו המוכרים בחנויות שבהן "ביקר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר