הצוות האווירובטי של חיל האוויר עם מטוסי העפרוני במבנה . צילום: אתר צה"ל

יום העצמאות: חיל האוויר יקיים מטס הצדעה מעל בית החולים ברזילי

פורסם בתאריך: 21.4.20 12:37

     

המטס המרהיב והמסורתי שמקיים חיל האוויר מידי יום העצמאות לא יתקיים השנה כדי למנוע התקהלויות. במקומו הוחלט בחיל האוויר כי השנה יבצעו ארבעת מטוסי העפרוני של החייל מטסי הצדעה בחזיתות בתי החולים.

לעת עתה עדיין לא ידוע הזמן המדויק שבו יגיעו המטוסים ויטוסו בחזית המרכז הרפואי ברזילי באשקלון. ההנחה היא שהמטוסים יסיימו את המטס מול בית החולים אסותא באשדוד ומשם לאשקלון, יגיעו מכיוון הים לחזית בית החולים וימשיכו דרום מזרח לכיוון המרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע.

המרכז הרפואי ברזילי. בחזית הקידמה באשקלון

השמיים בברזילי מחכים למטוסים

מי שיוכלו לצפות במטס הם הצוותים הרפואיים שיהיו באותו זמן במשמרת בבית החולים שיוכלו ליהנות מהרגעים הקצרים שבהם ניתן לצפות בגאווה הישראלית מרקיעה שחקים, תרתי משמע. גם החולים והמבקרים בבית החולים ואף אלו המתגוררים סמוך לו יוכלו לצפות במטס. באשקלון מדובר בדיירי שכונת הסיטי ושכונת נווה ים ד' (הוילות החדשות שבסמוך לשער המערבי של בית החולים).


כך זה נראה לפני מספר שנים במטס הרגיל. צילום: חיל האוויר

מפקד חיל האוויר, האלוף עמירם נורקין הודיע אתמול לפרופ' חזי לוי, מנהל בית החולים ברזילי על ההחלטה להצדיע לצוותים הרפואיים באמצעות המטס. "החלטנו בצה"ל להוקיר את פועלכם ולקיים מטס צנוע של הצוות האווירובטי של חיל האוויר בחזית בית החולים" כתב האלוף.

מפקד חיל האוויר, האלוף עמיקם נורקין. צילום: יאיר הרוש

עוד הציע האלוף נורקיןכי בעת שהמטס יעבור בחזית בית החולים תושמע במערכת הכריזה של בית החולים ברכת הטייסים תוך שברקע יתנגנו שירי ארץ ישראל.

"אשמח אם יתאפשר לך ולאנשיך לקחת פסק זמן קצר, לעמוד מול החלון או במרפסת  – ולצפות בצוות האווירובטי של חיל האוויר מצדיע לכם בשם צה"ל ומדינת ישראל", כתב האלוף נורקין לפרופ' לוי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר