יגאל בן דוד עם מדי מד"א
יגאל בן דוד עם מדי מד"א

"שנים רבות של עשייה ותרומה נדמו": מד"א סופד למתנדב האשקלוני האהוב

לפני מספר ימים הלך לעולמו יגאל בן דוד, תושב אשקלון ומאושיות ההתנדבות בעיר. הוא התנדב בגופים רבים בעיר ובעיקר בארגון ההצלה מגן דוד אדום שם מספרים עליו

פורסם בתאריך: 18.4.20 20:54

     

מד"א מרכין ראש עם פטירת יגאל בן דוד (73), חובש בכיר ונהג אמבולנס מתנדב שנפטר והותיר אחריו אישה ושלוש בנות, ולפני כשלוש שנים נולד לו נכד בכור. יגאל ז"ל, תושב אשקלון, התנדב במד"א משנת 2005 ושימש כחובש בכיר ונהג אמבולנס בתחנה בעיר. בנוסף הוא התנדב במסגרת המשמר האזרחי של משטרת ישראל.

"משנת 2005 יגאל התנדב באופן פעיל והגיע מספר פעמים בחודש למשמרת בתחנה", סיפר איתן לסרי, מ"מ מנהל תחנת אשקלון במד"א, "הוא היה אדם מדהים, חייכן וחיובי, בעל רוח התנדבות ותרומה יוצאת דופן. הוא אהב מאוד ללכת במסגרת תפקידו לאבטח טקסים ולייצג את מד"א, היה ידוע בתחנה שהוא האיש למשימה".

יגאל בן דוד בהתנדבות במסגרת מגן דוד אדום

יגאל בן דוד (במרכז) בהתנדבות במסגרת מגן דוד אדום

חיים קרדי, מנהל מרחב לכיש במד"א הוסיף: "יגאל היה מתנדב ותיק שלנו. מעבר להתנדבותו, הוא היה שייך ליחידת מרותקי משרד העבודה ובשל כך חלק ממערך החירום של מד"א. הוא היה מתנדב מסור הנרתם לכל משימה ורעיון שהנהלת המרחב ביקשה והיה הראשון להתייצב. יגאל היה אדם חייכן, דואג וזוהי אבדה גדולה לתחנת אשקלון ולמרחב כולו".

חברים רבים צבר יגאל בן דוד בשנות התנדבותו בארגון, אחד מהם הוא יוסי צמח שאמר: "שנים רבות של עשייה ותרומה נדמו. הכרנו שנים רבות. יגאל היה אדם אדיב, נדיב ומלא רוח חיים ואופטימיות. תמיד היה מעודד ותומך וראה כל דבר בעין טובה – מדובר באובדן כבד מנשוא  – הוא כבר חסר לכולנו".

יגאל בן דוד (במרכז) בהתנדבות במסגרת מגן דוד אדום

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "עוצמתו של מד"א טמונה בהון האנושי המרכיב אותו ויגאל בן דוד ז"ל הוא דוגמא לכך. יגאל פעל במסירות אין קץ ותמיד בחיוך ובנועם הליכות וכל חדר שאליו נכנס הואר פתאום. הוא יחסר לכולנו"


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




יגאל בן דוד (יושב שני מימין) עם חבריו במגן דוד אדום 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר