צילומי התערוכה

מתחת לאף: תערוכת הצילומים של תלמידי בית הספר 'שקד'

בתערוכה הייחודית הוצגו 24 צילומים של תלמידים בגילאי 6-18 מהמרחב החינוכי "שקד" באשפוז הפסיכיאטרי לילדים ונוער במרכז הרפואי "ברזילי"

פורסם בתאריך: 22.8.17 18:44

     

במסגרת לימודי הצילום בבית הספר 'שקד' אשר שוכן במתחם 'המרכז הרפואי ברזילי', המתקיימים מטעם מיזם "סאסא סטון קו אור", למדו התלמידים על מורכבות עולם הצילום, טכניקות שונות, רעיונות שונים ודרכים מגוונות להעברת מסרים ולתקשורת באמצעות צילום.

צילומי התערוכה

״מתחת לאף – תערוכת צילום״ מאגדת את העבודות הנבחרות עליהן עובדים/ות התלמידים/ות במהלך השנה, הפרויקטים המאתגרים בוחנים את יכולת העברת המסרים באמצעות צילומים, שכולם צולמו ״מתחת לאף״ במרחב המוכר וה״רגיל״ שבו אנו חיים, בתוך מרחב בית הספר, בתוך הכיתות, במסדרונות ובעיקר בחצר בית הספר.

"סאסא סטון קו אור" הוא מיזם חינוכי הפועל במרחבים החינוכיים בכל בתי החולים בארץ. במסגרת המיזם מתקיימים לימודי הצילום במרכז החינוכי שקד במרכז הרפואי ברזילי ומאפשרים לנו ללמוד ״קריאה״ ו״כתיבה״ של צילום, פיתוח ראייה צילומית, גמישות מחשבתית, וביטוי עצמי אלטרנטיבי. כל זה תוך כדי עבודה מאוד אישית ואינדיבידואלית, במקביל לעבודה קבוצתית פורייה.

צילומי התערוכה

התמונות בתערוכה משקפות את הלך הרוח, השקפת העולם, תפיסה אסטטית וראייה אישית של כל אחד/ת מהתלמידים/ות המציגים/ות בתערוכה. מטרת התערוכה היא לגרום לצופים להרגיש, להבין, לשאול ולתהות על כוונותיהם של הצלמים ובעיקר לחשוב על כך שלפעמים לא צריך לחפש רחוק כדי להגיע לדברים מופלאים, אשר פעמים רבות הם ממש כאן… ״מתחת לאף״.

התערוכה נודדת ממסעדת אנונה בברנע, לקניון חוצות, למרכז פיסגה, לספריה עירונית ולמרכז הרפואי ברזילי.

התערוכה הנודדת. מתחת לאף. צילום: דוברות ברזילי

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר