עץ מוצצים. גם באשקלון.

עכשיו גם אשקלון: 'עץ מוצצים' יושק בגן העתידני

טרנד הגמילה ממוצץ מגיע גם לאשקלון. ראש העיר: "גם באשקלון יהיה עץ מוצצים ראשון שסביבו נקים פינת חמד והוא יהפוך למקום שכיף לבקר בו עם הילדים והמשפחה וכמובן למסור שם את המוצץ של הילד"

פורסם בתאריך: 22.8.17 13:24

     

הכירו את הטרנד החדש בעולם הפעוטות: 'עץ מוצצים'. באשקלון הוא יושק לראשונה בשבוע הבא בגן העתידני ולענפיו יחוברו עשרות מוצצים שהיו שייכים פעם לזאטוטים.

הספר שבהשראתו עצי המוצצים. צילום: צומת ספרים

היוזמה היצירתית, אותה העלתה חברת המועצה הממונה על השירות לתושב, ריקי שי, מסייעת לילדים ולהוריהם לחוות פרידה מכובדת מהמוצץ האהוב הגיעה דרך הספר 'עץ המוצצים'. עצי מוצצים כבר קיימים ופורחים מספר שנים במספר ערים בארץ: תל אביב, ירושלים, חיפה, כפר סבא, לוד, חולון, אשדוד, מגדל העמק, צפת, קריית אונו, גבעתיים, רחובות, אופקים ועוד…

"אני מברך על היוזמה אותה מובילה חברת המועצה, ד"ר ריקי שי להשיק באשקלון את מיזם "עץ המוצצים" עץ שכל ילדי העיר יוכלו להגיע אליו בשלב הגמילה מהמוצץ לתלות אותו על עץ ולהיפרד ממנו לתמיד" מסר השבוע ראש העיר, תומר גלאם "גם באשקלון יהיה עץ מוצצים ראשון שסביבו נקים פינת חמד, עם ספסלים, מתקני משחקים והוא יהפוך למקום שכיף לבקר בו עם הילדים והמשפחה וכמובן למסור שם את המוצץ של הילד".

חברת המועצה הממונה על השירות לתושב, ריקי שי: "רעיון 'עץ המוצצים' נולד ככל הידוע בקיבוצים לפני שנים רבות, וקיבל תאוצה בשנים האחרונות בעקבות ספר תחת שם זה מאת לי טרכטמן. עיריות ברחבי הארץ שיתפו פעולה עם הספר והקימו 'עץ מוצצים' רשמי בגינה או בפארק המקומי – והתופעה החלה להתפשט באחרונה לעשרות יישובים. 'עץ המוצצים' מסייע להורים ולפעוט בפרידה מהמוצץ על ידי תלייתו עם חוט על העץ, לצד מוצצים רבים אחרים, ובכך להפוך את הפרידה למוחשית ועובדה מוגמרת. זוהי פעילות חינוכית-ערכית חווייתית לילד ולכל המשפחה השותפה. בהמשך אני מאמינה שנרכוש את הספר לגנים  על מנת שהטקסים יהיו משמעותיים ובהלימה למסגרת החינוכית והמשפחתית של הילד".

'עץ המוצצים' הראשון באשקלון ייחנך ביום שני 28.08.17 בשעה 18:00 ב'גן העתידני' שברחוב בר כוכבא פינת שדרות ירושלים, עם הפנינג ססגוני הכולל מתקנים מתנפחים, עמדות יצירה, מוזיקה והרבה כיף לילדים. הכניסה חופשית.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר