עובדי חברת החשמל. צילום ארכיון: אלירם משה
עובדי חברת החשמל. צילום ארכיון: אלירם משה

דווקא עכשיו? הפסקת חשמל יזומה בנווה הדרים

אין ספק שהפסקת חשמל בעיתוי הנוכחי לאורך שעות היום הוא דבר נורא, לכן ההודעה על כך לדיירי רחוב באשקלון הייתה הפתעה איומה. בחברת החשמל טוענים כי מדובר בעבודות חשמל חיוניות מאוד

פורסם בתאריך: 31.3.20 07:53

     

דיירים ברחוב חודשי השנה שבשכונת נווה הדרים קיבלו התראה מחברת החשמל כי במהלך היום תתרחש הפסקת חשמל בבניין שלהם מהשעה 8:30 בבוקר ועד השעה 17:30 אחר הצהריים.

ללא ספק מדובר בעיתוי בעייתי, מאחר ובשל משבר הקורונה, כל התושבים נמצאים בהסגר והחשמל הוא כמעט מקור חיים, בעיקר כאשר יש ילדים קטנים בבית שצופים בטלוויזיה או במקרה בו ההורים עובדים מהבית על המחשב.

למה לא עובדים בלילה? צילום: דוברות חברת החשמל

"זו הפעם השניה החודש", טענה דיירת שקיבלה את ההודעה, "רק שבפעם הקודמת זה היה בשעות הלילה. עכשיו תגידו לי אתם, איך יתכן שבהסגר עם 2 ילדים קטנים, בלי בר מים, בלי כיריים חשמליים ובלי טלויזיה, שלא נדבר על אינטרנט כי אני עובדת מהבית. איך אני אמורה לשרוד את היום הזה??? זה לא אמור לקרות בימים הקשים שאנו עוברים. אפשר להזיז את תיקוני התשתיות לשעות הלילה".

בחלק מהדירות מדובר על יותר מחשמל בלבד, "לא רק חשמל, הקומות הגבוהות מקבלות מים ממשאבות שלא עובדות בזמן הפסקת חשמל. כך שאנחנו עם הילדים בבית ללא מים וללא חשמל, זה אמיתי???", טענה אחת הדיירות.

הודעה שקיבלו דיירי הבניין

הודעה שקיבלו דיירי הבניין

בתגובה לטענות שעלו בעניין, הגיבו בחברת החשמל ואמרו כי בשל המצב הם צמצמו את ההפסקות היזומות בצורה משמעותית וכי הם מבצעים אותן רק לצורך טיפול בסכנה בטיחותית או לפיתוח דחוף ובכל מקרה, את זמן ההפסקה הם מצמצמים למינימום הנדרש.

בנוגע למקרה הספציפי הזה נמסר מחברת החשמל כי "מבדיקה שערכנו עולה כי מדובר בהפסקה חיונית מהמעלה הראשונה. ישנה רשת חשמל שסמוכה לבניין מגורים ואם לא נסיר אותה בדחיפות היא עשויה להוות סכנה. כמו כן, אנו מחברים בניין חדש שנועד לאכלוס מיידי.  לאור זאת, אני חייבים לבצע הפסקה אך אנו מתחייבים לקצר את לוחות הזמנים באופן משמעותי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




כאשר עלתה השאלה מדוע לא מבצעים את העבודות הללו בלילה, בשעות שהחשמל פחות חיוני, אז נמסר בתגובה: "לצערנו, ישנן עבודות שלא ניתן לבצע בלילה, כגון עבודות שמייצרות רעש (עקב חוק הרעש). בכל אופן העבודות יבוצעו לפרק זמן קצר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר