כלבים בכלבייה העירונית. צילום: דוברות עיריית אשקלון
כלבים בכלבייה העירונית. צילום: דוברות עיריית אשקלון

פתחו את הלב: 13 כלבים אומצו מהכלבייה מאז התפרצות הקורונה

בעלי כלבים רבים נטשו את חיית המחמד שלהם בימים אלה של הסגר, אבל מצד שני היו רבים שדווקא בימים אלה הכניסו לביתם כלב שזקוק לאימוץ

פורסם בתאריך: 30.3.20 13:22

     

דווקא בימים שבהם אנחנו שומעים יותר נטישות של כלבים, ישנם מי שפותחים את ליבם וביתם להולכים על ארבע בימים של בידוד ואיסור יציאה מהבית. כך בכלבייה העירונית באשקלון אומצו 13 כלבים ששהו בכלבייה וחיכו לבעלים שיצרפו אותם למשפחתם.

כלבים בכלוב בכלבייה. צילום: פבל

כלבים בכלוב בכלבייה. צילום ארכיון: פבל

בימים אלה ממשיך השירות הווטרינרי של עיריית אשקלון לטפל בבעלי החיים בכלבייה העירונית וכן לחתולי הרחוב במרחב העירוני, "בין אם מדובר בהיבט הטיפול הרפואי או במקומות בהם נדרשת האכלה של חתולי רחוב המתבצעת בתיאום עם המאכילים. כמו כן, צוות החווה החקלאית ממשיך להעניק טיפול מסור לבעלי החיים בפינת החי", נמסר מהעירייה.

בעלי החיים בפינת החי בחווה החקלאית. צילום: דוברות עיריית אשקלון

בעלי החיים בפינת החי בחווה החקלאית. צילום: דוברות עיריית אשקלון

מלבד 13 הכלבים שאומצו בשבועיים האחרונים, היו עוד 17 כלבים ששוחררו לבעליהם וכיום נמצאים בכלבייה 18 כלבים, כאשר רק לחלקם כבר יש מאמצים. במידה ואתם מעוניינים לאמץ פנו למוקד 106 או למחלקה הווטרינרית בטלפון 08-6795333 או במייל [email protected]


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"הצוות המדהים של המחלקה הווטרינרית עובד במסירות ובאהבה על מנת לספק מענה לכל צורך בקרב בעלי החיים בעיר", מסר ראש העירייה, תומר גלאם, "אנו מודים לצוות ולמתנדבים היקרים שלנו, המאכילים והתושבים שנרתמים כולם במאמץ לטפל בבעלי החיים תוך שמירה על ההנחיות ולמרות הקשיים בתקופה מאתגרת זו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר