עורך דין תעבורה בדרום: הכירו את לירון סעד. צילום: ׁShutterstock- Burdun Iliya
עורך דין תעבורה בדרום: הכירו את לירון סעד. צילום: ׁShutterstock- Burdun Iliya

עורך דין תעבורה בדרום: הכירו את לירון סעד

עו"ד מקצועי ומיומן יכול להיות ההבדל בין גזר דין של 24 חודשי פסילה בפועל של רישיון הנהיגה לבין 3 חודשים. המקצועיות של עו"ד לדיני תעבורה דורשת, בין השאר, ניסיון בשטח, ויכולת לחקור ולנהל הוכחות. איך תוכלו לבחור את עורך הדין שיוכל לייצג אתכם בצורה הטובה ביותר בתחום התעבורה? כנסו לכתבה

פורסם בתאריך: 9.3.20 12:07

     

כשנה לאחר שהוסמך לעורך דין, התגייס עו"ד לירון סעד למשטרת ישראל, והתמנה לתובע תעבורה במחוז דרום. כשמאחוריו תואר ראשון ושני במשפטים אשר את שניהם סיים בהצטיינות, הוא שירת 8 שנים כקצין וכתובע משטרתי, בידיו עברו אלפי תיקים, והוא צבר ניסיון שלא יסולא בפז. ב-2018 פנה עו"ד לירון סעד לדרך עצמאית ופתח משרד המתמחה בדיני תעבורה, "במגזר הציבורי יש תקרת זכוכית ועומס של תיקים, העדפתי להתעסק בלקוחות באופן פרטני ולהקדיש לכל אחד ואחת מהם את מיטב כישוריי כדי שהלקוחות שלי יהיו מרוצים ושאצליח לעזור להם". עו"ד לירון סעד מעניק שירות משפטי החל מביטול דו"חות או ביטול נקודות בעבירות קנס, עבור בנהיגה בשכרות או במהירות גבוהה וכלה בתאונות קטלניות שיש בהם הרוגים. לקוחותיו מגיעים בעיקר מאזור הדרום, האיזור בו כיהן כתובע משטרתי, בעקבות המלצות חמות של לקוחות מרוצים. גם העובדה, כי יש לו קשרים משפחתיים מכובדים ומוכרים באשקלון ( עו"ד לירון סעד הינו גיסו של הרב חיים אלוש שליט"א), מוסיפה להרחבת מעגל הלקוחות.

כיצד תורם עברך כתובע משטרתי ללקוחותיך כיום?

"תובע משטרתי מתעסק עם היקף של כ- 50 תיקים בכל יום ויום – זהו היקף התיקים שעושה עו"ד מצליח בתעבורה בתקופת זמן של חצי שנה. הניסיון שצברתי הוא אדיר, הודות לכך, אני מכיר את התחום על בוריו, מודע לכל נבכי החקיקה והפסיקה, עד היום ראיתי את כל סוגי העבירות, כתבתי מאות כתבי אישום, עבדתי מול בוחני התנועה, קצינים ושוטרים. אני יודע היטב היכן הכשלים ו"החורים" בכל תיק, מהם נהלי המשטרה המחייבים והיכן פעלו שלא לפי אותם נהלים, כי אני מכיר את עבודת המשטרה מבפנים. כיום יש החמרה באכיפה ובענישה, יש לא מעט עצורים בעבירות תעבורה, לא רק על עבירות פגע וברח או תאונות קטלניות, אלא אפילו על מהירות גבוהה ושכרות. עורך דין מקצועי ומיומן יכול להיות ההבדל בין גזר דין של 24 חודשי פסילה בפועל של רישיון הנהיגה לבין 3 חודשים, אם בכלל".

אחת הדוגמאות מיני רבות שמדגישה את יכולותיו הגבוהות של עו"ד לירון סעד היא תיק של לקוח אשר הואשם כי נהג בשכרות. פסילת המינימום שקבע המחוקק למי שמורשע בעבירה זו היא שנתיים, ולכן אלו סוגי תיקים מן החמורים יותר מבין עבירות התעבורה. "בעקבות היכרות שלי מפסיקות קודמות ומתיקים קודמים עם השוטר הספציפי שהיה קשור לאכיפת השכרות באותו הדו"ח, ידעתי כי הוא נחשב כשוטר עם בעיות אמינות .כאשר ציינתי את הדברים בפני התובע המשטרתי, הגענו להסדר טיעון מקל והלקוח נפסל בסופו של דבר רק למשך 3 חודשים. אלו דברים שאתה כעו"ד בתחום יכול להכיר רק כשאתה מייצג במספר רב של תיקים, ומכיר את המערכת היטב מבפנים".

כיצד היית ממליץ לבחור עורך דין לדיני תעבורה?

"ראשית, חשוב לבחור עורך דין שמתמחה אך ורק בדיני תעבורה. כיום השוק מוצף בעורכי דין ויש לא מעט עורכי דין שהם, לצערי, מעין "כולבויניקים" שמטפלים בכלל סוגי התיקים – מביטוח לאומי ועד דיני משפחה ו"על הדרך" גם בתעבורה. אך בדומה לרפואה, כפי שכשיש לאדם בעיה בלב הוא לא פונה לטיפול לאורטופד אלא לקרדיולוג, כך כשאתה נתקל בסוגייה הקשורה לדיני תעבורה, רצוי שתלך לעו"ד שמתמחה רק בתחום זה. היום, יש מומחים ועורכי דין לכל תחום, זאת בניגוד לעידן שהיינו בו לפני 30 שנה שבו היו עורכי דין בודדים אשר עושים הכול. חשוב שעורך הדין יהיה מצוי בתחום התעבורה שנים רבות ושיהיה לו רקע מוכח. אני לדוגמא מכיר את תחום דיני התעבורה למעלה מ-11 שנים, וזאת לאחר שלמדתי ו"השתפשפתי" בבית הספר הכי טוב והכי מאסיבי ללימודי דיני תעבורה כאשר הייתי תובע תעבורה במשטרת ישראל ולמעלה משנתיים מייצג נאשמים בכל יום ויום כסניגור".

ניתן לקבוע פגישה וליצור קשר עם עו"ד לירון סעד בפרטי ההתקשרות להלן >>>

נייד: 050-627-5417
קישור לאתר 
קישור לפייסבוק 
מייל 

עורך הדין לירון סעד. צילום: סטודיו פיק צ'אק נתיבות.

עורך הדין לירון סעד. צילום: סטודיו פיק צ'אק נתיבות.


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר