מרכז מסירת חבילות של דואר ישראל. צילום: איל קרן

מחכים לחבילה? כנראה שישלחו אתכם הפעם לקניון חוצות

פורסם בתאריך: 23.2.20 20:44

     

בשנים האחרונות, עם הפיכתו של המסחר האלקטרוני לזול ובטוח התרבו החבילות מחו"ל ותפסו נתח גדול מפעילות הדואר. ככל שהן התרבו, גדל העומס וחברת דואר ישראל החלה לפתוח מרכזי מסירה בעסקים שונים ברחבי העיר: מאפיוץ, חנויות צעצועים, סופרים ומכולות ועכשיו גם בחנות בגדים.

לאחרונה נפתח מרכז מסירה (ממ"ס) חדש גם בקניון חוצות זאת כאמור כדי לאפשר ללקוחות לאסוף דברי דואר רשומים וחבילות, בנוחות ובפשטות.

מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל. צילום: דוברות דואר

מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל. צילום: דוברות דואר

אם עד עתה נשלחתם לאסוף את החבילה שהזמנתם מחו"ל בעסקים שבחיים לא ביקרתם בהם, אז ייתכן שבקרוב תישלחו לאסוף את החבילה גם בחנות סלקשיין שבקניון חוצות.

החנות אמנם פתוחה מהבוקר עד הערב אך את דברי הדואר תוכלו לקבל שם בימים: א- ה: רק בין השעות 11:00-15:30 או בין 16:00-19:00 ובימי ו' בין  09:00-12:00.

מדואר ישראל נמסר כי "חברת דואר ישראל ממשיכה בהרחבת מערך מרכזי מסירת חבילות ודברי דואר רשומים ברחבי הארץ כחלק משיפור השירות ללקוחות, במטרה לצמצם את זמני ההמתנה ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות".

בדואר ישראל ממליצים לציין מיקוד עדכני בן 7 ספרות בעת ההזמנה לצורך איתור מדויק של הכתובת וכן מספר נייד, על מנת שניתן יהיה לשלוח מסרון בעת הגעת החבילה ליחידת המסירה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר