אושרת בניטה

מחיל התקשוב לעיריית אשקלון: אושרת בניטה נבחרה למנהלת הסכם הגג

בניטה היא פנים חדשות במסדרונות העירייה ומגיעה אליה לאחר שירות ארוך בצה"ל. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על ניהול וביצוע הסכם הגג. באופוזיציה מותחים ביקורת על המינוי מאחר ובעלה העניק שירותים לסיעתו של ראש העירייה

פורסם בתאריך: 18.2.20 16:32

     

מינוי חדש בעירייה: אושרת בניטה נבחרה השבוע לתפקיד מנהלת הסכם הגג לפיתוח והתחדשות אשקלון, על ידי ועדת המכרזים בעירייה, בתום מכרז חיצוני שנערך לתפקיד.

בניטה, בת 45, נשואה ואם לשלושה, היא תושבת אשקלון ורס"ן (במיל'), היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים באוניברסיטת דרבי. במהלך שירותה הצבאי בקבע שימשה במגוון תפקידים בחיל התקשוב, בהם מנהלת תחום התקשוב בפרויקט להקמת מרכז אספקה אחוד לצה"ל, ראש מדור תשתיות, תקשוב ופרויקטים בזרוע היבשה ובפיקוד דרום.

"אני שמחה על האמון שניתן בי ועל ההזדמנות להביא מניסיוני לתפקיד חשוב זה של ניהול הסכם הגג של אשקלון. אני סמוכה ובטוחה שביחד עם ראש העיר, תומר גלאם, הנהלת העירייה ועובדיה, נביא בשורה משמעותית לקידום ולפיתוח העיר אשקלון. בהצלחה לכולנו" מסרה היום בניטה.

עיר היין. הדמיה: ארמון אדריכלים

תהיה אחראית שכל התכניות יצאו לפועל. עיר היין. הדמיה: ארמון אדריכלים

מעיריית אשקלון נמסר היום כי בניטה תהיה אחראית, בין היתר, על יישום הסכם הגג שנחתם באשקלון; גיבוש תכנית אסטרטגית לעיר ולמתחמים השונים; קידום תכנון, ביצוע ואכלוס המתחמים החדשים בעיר תוך ביצוע אינטגרציה בין מכלול הגופים, הרשויות ובעלי העניין בתהליכים השונים הן ברמה הממשלתית והן ברמה המקומית ותוך הפעלת החברה הכלכלית ומי אשקלון; מינוף תהליכי הפיתוח בעיר החדשה לטובת פיתוח החלקים הוותיקים בה, לרבות פיתוח רצועת החוף, שדרוג אתרים ציבוריים, פיתוח עסקים בעיר ועוד.

"אשקלון נמצאת בתנופת פיתוח אדירה ובקצב צמיחה ובינוי משמעותיים וחשוב שנעשה זאת נכון. לפנינו משימות רבות ואנחנו ניישם את כולן על הצד הטוב ביותר, על מנת לממש את החזון שלי לעתיד טוב יותר וראוי יותר לתושבי אשקלון" מסר היום ראש העיר תומר גלאם ואיחל לבניטה הצלחה.

"אנחנו חוזרים ל-2014"

באופוזיציה כבר מותחים ביקורת על המינוי, וזאת מאחר שבניטה היא אשתו של רו"ח ערן בניטה, מי שמשרדו העניק שירותי הנהלת חשבונות לסיעתו של ראש העירייה, תומר גלאם – "אשקלון מאוחדת".

עוד ציינו כי מלבד בניטה, גם ממלאת מקום היועצת המשפטית של העירייה עו"ד יעל ארביב גבאי הצהירה כי התנדבה בבחירות במטה של ראש העירייה וכי מנכ״לית העירייה אידית נתן היא אחותו של שמעון גלאם (אין קשר משפחתי), מפעיליו הבולטים של ראש העירייה במערכת הבחירות האחרונה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




עו״ד תמר קידר כבר הודיעה כי בכוונתה לבחון את המינויים שנעשו ולבדוק את זיקתם הפוליטית ואף לפנות לגורמים המתאימים לטיפול במינויים הללו כמו מבקר המדינה והיועץ המשפטי לממשלה. "ברגע שמשדד מבקר המדינה יבחנו את הדברים, לרבות 'תנאי הסף' המגוחכים שהומצאו עבור מקורבים – אולי ישתנה משהו. כי על פניו דומה שאנחנו חתר ים לדברי ימי מבקר המדינה ביחס לעיר אשקלון בשנת 2013-2014", מסרה קידר.

מעיריית אשקלון נמסר כי בניטה הצהירה על זיקתה הפוליטית קודם שנבחרה, "איננו דנים בענייני עובדים בתקשורת. יחד עם זאת, ראוי לציין כי המועמדת מסרה הצהרה כנדרש. אנו מאחלים לה בהצלחה בתפקידה החדש".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר