נשדדה 3 פעמים. תחנת הדלק דור אלון באפרידר. צילום: אלירם משה

אימת חנויות הנוחות באפרידר: צעיר מואשם בשוד חמש תחנות דלק

דפוס פעולה קבוע, פשוט ובלתי מתוחכם אפשרו לצעיר להיות מעורב בחמשה שודים. השאננות עלתה לו במעצרו ובכתב האישום שהוגש נגדו. הצעיר מודה במיוחס לו

פורסם בתאריך: 17.8.17 19:16

     

כתב אישום הוגש היום נגד אופק וארשולקאר, צעיר תושב אשקלון, עדיין לא בן 20, לאחר שהמשטרה טוענת כי היה מעורב בחודשיים האחרונים בחמישה שודים בשלושת תחנות הדלק בשכונת אפרידר.

זה החל לפני חודשיים. חברו של וארולקאר הגיע לביתו בשעת לילה מאוחרת וביקש ללוות ממנו סכום כסף. לוארולקאר לא היה כיצד לעזור וחברו הציע לו לצאת ולשדוד יחד חנות נוחות בשכונה. השניים עלו על האופניים החשמליים ונסעו יחד לתחנת הדלק 'דור אלון' ברחוב בן צבי בשכונת אפרידר. וארולקאר מסר לחברו מברג והחבר נכנס לתחנת הדלק כשעל ראשו כובע סווטצ'ר, ניגש למוכר ובאיומי מברג דרש ממנו למסור לו את כל הכסף הנמצא בקופה. המוכר ההמום שחשב שהמברג הוא סכין מסר לו 500 ₪ בשקית. החבר-שודד יצא מתחנת הדלק והשניים נסעו שמחים וטובי לב עם השלל.

לאחר חודש וחצי כלתה שוב הפרוטה מכיסו של החבר והוא סר שוב לביתו של וארולקר עם בקשה דומה להלוואה. משלא היה לוארולקאר כיצד לחלץ את חברו מן הצרה הציע שוב לשדוד תחנת דלק. היה זה בשעות הבוקר המאוחרות. השניים נסעו עם אותם אופניים ועם אותו מברג ושדדו באופן דומה חנות הנוחות בתחנת הדלק סונול במרכז אפרידר. הפעם המוכר ניסה להניא את השודד וחשב שאולי הוא מתלוצץ, אך לאחר שהלה הבהיר את כוונותיו מסר לו המוכר בחיל וברעדה שקית ובה 3000 ₪ במזומן.

כידוע "עם האוכל בא התיאבון". השודד שהוקסם מכך שבתוך דקות בודדות הצליח לשלשל לכיסו אלפי שקלים בקלי קלות ואף אחד לא הצליח לעלות על עקבותיו החליט כבר באותו יום לשוב ולשדוד עוד תחנת דלק.

סונול אפרידר. נשדדה פעם אחת. צילום: אלירם משה

בשעות הערב, עוד באותו יום, הגיעו השניים שוב לתחנת הדלק דור אלון שאותה כבר שדדו לפני חודש וחצי, ושוב באותה שיטה, שדדו אותה בשנית. השודד נכנס עם כובע ומשקפי שמש לתחנה, שלף את המברג, העמיד אותו על חודו על הדלפק מול פני המוכר, אמר "זה שוד, תביא את כל הכסף בקופה" והסתיר את המברג תחת חולצתו כשהוא שב על דרישתו ומאיץ במוכר במילים "עכשיו, עכשיו.." ו"זריז, זריז..". הפעם השלל היה 850 ₪ והשניים נמלטו מהמקום רכובים על אופניים החשמליים.

השודד, שככל הנראה הבין שאמנם השודים שלו מוצלחים אך הם מתועדים במצלמות האבטחה וייתכן שבלשי המשטרה יצליחו במוקדם או במאוחר לעלות על עקבותיו, הסיר את החולצה שלבש בשני השודים והשליך אותה לפח ברחוב. את הנעליים שלבש מסר לחברו למזכרת.
לאחר מעורבות בשלושה מעשי שוד ורווח מביש של 100 שקלים בלבד שהסכים חברו השודד לתת לו בעבור השירות יצא וארולקאר לבדו לשדוד. היה זה לאחר שבועיים ימים מאז השודים שביצע עם חברו באותו יום. למרות שב'סונול' הצליח חברו לשלשל 3000 ₪ לכיסו וב'דור אלון' זה הסתכם פעמיים רק במאות שקלים, החליט וארולקאר לשוב ל'דור אלון' ולשדוד אותה בגפו. הוא נכנס לבדו לתחנה כשלראשו כובע קסקט ועל פניו משקפי שמש, אך מכיוון שהיו בה אנשים המתין עד שיישאר עם המוכרת לבדו. כשזה קרה ניגש אליה ומבלי לאיים בכלי כלשהו זרק לעברה את השקית שרק קודם לכן מסרה לו וביקש ממנה שתמלא אותה בכסף. היא מילאה את השקית בטבעות ווארולקאר עדכן אותה, שמא טרם הבינה: "זה שוד" וביקש שתכניס גם את השטרות לשקית. השלל הפעם היה 500 שקלים.

יילו פז אפרידר. השוד האחרון. צילום: אלירם משה

השוד החמישי ארע ממש לפני עשרה ימים. אם חנויות הנוחות ב'דור אלון' וב'סונול' כבר נשדדו. הפעם הגיע תורה של חנות הנוחות יילו בתחנת דלק 'פז' הסמוכה. וארולקאר נכנס אליה בשעת ערב מוקדמת כשלראשו שוב כובע קסקט ומשקפי שמש. הוא ביקש מהמוכרת שקית ולאחר מכן צעק לעברה "תביאי לי את הכסף". וארולקאר שב ודרש את כל הכסף כשהוא מבהיר לה "לא עודף, שטרות!". הפעם השלל היה 600 שקלים.

וארולקאר נעצר יום למחרת השוד. חברו ככל הנראה יותר 'מקצוען' ממנו. שכן, המשטרה טרם הצליחה לשים את ידה עליו. וארולקאר, לאחר חמישה שודים מבלי להיתפס גילה שאננות ולבש למחרת את אותה חולצה שלבש בשוד האחרון. הטעות הזו עלתה לו במעצרו. השוטרים שצפו בסרטוני מצלמות האבטחה מחמשת השודים הבינו שמדובר בשודד אחד או שניים שמבצעים את השודים באותו דפוס פעולה וככל הנראה גם מתגוררים בסמיכות לתחנות הדלק.

לאחר שעיכבו אותו לחקירה הגיעו השוטרים לביתו. בחיפוש שערכו בבית מצאו שקית של דור אלון עם מטבעות בתוכה, את זוגות הנעליים שנראו בסרטוני מצלמות האבטחה, זוג מכנסיים שתואם את אלו שלבש במהלך השודים השניים ואת הטלפון הנייד שלו שתואם לטלפון שאחז במהלך שני השודים שביצע לבד. עוד נמצאו המברג שאיתו ביצע חברו את שודים ואת האופניים החשמליים ששימשו לביצוע השודים.

כתב האישום כאמור הוגש היום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע. בשלושת השודים הראשונים נעשה שימוש בנשק קר ומשום כך סעיפי האישום הם "שוד בנסיבות מחמירות" ואילו בשני השודים שביצע לבדו, לא השתמש בכלי המסוגל לפצוע ומשום כך מוגדים "שוד" בלבד. הצעיר מודה במיוחס לו ובית המשפט האריך היום את מעצרו עד תום ההליכים ובנוסף הוצע לו שימונה לו סניגור ציבורי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר