אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage

"אם אני מפשיט אותך?": הטריד מינית חיילת באוטובוס

במהלך נסיעה באוטובוס בין אשקלון לבאר שבע, עלה צעיר בצומת נתיבות והחל להטריד חיילת עם שאלות בעלות אופי ומיני ואף נגע בה בניגוד לרצונה. "אני לא שולט במעשיי", הסביר

פורסם בתאריך: 9.2.20 16:52

     

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום לבית משפט השלום בב"ש כתב אישום נגד אבישי חדד, צעיר בן 20, תושב כפר סבא שמואשם כי במהלך נסיעה באוטובוס מאשקלון לבאר שבע, ביצע מעשים מגונים בחיילת והטריד אותה מינית.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד עינת בלנרו, בתחילת השבוע שעבר עלתה החיילת לאוטובוס מאשקלון בדרכה לבאר שבע והתיישבה בקדמת האוטובוס. היתה זו שעת ערב. האוטובוס יצא מאשקלון דרומה. כשהגיע לצומת נתיבות עלה חדד לאוטובוס, חלף על פניה וישב בחלק האחורי. בהמשך הנסיעה הוא הגיע לידה ושאל אותה האם הוא יכול לבצע שיחת טלפון מהטלפון שלה. היא הסכימה ונתנה לו לחייג, הוא התיישב לצידה, חייג מספר כלשהו מבלי לבצע שיחה. הוא הוסיף וביקש ממנה להשאיר את הטלפון שלה אצלו לכמה רגעים עד שיחזרו אליו אלא שהיא התעלמה מהבקשה שלו ונטלה את הטלפון מידיו.

אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ. קריאייטיב/ingimage

אילוסטרציה: א.ס.א.פ. קריאייטיב/ingimage

חדד לחץ את ידה, והחל לשאול אותה היכן היא משרתת ומאיפה היא חוזרת. ההתחלה נשמעה כמו שיחה תמימה אך חדד גלש מיד לשאלות פרטיות ואישיות: האם יש לה חבר? האם היא מאורסת? היא ענתה לו בקרירות ובלבד שיסיים את התחקיר.

לא חלף זמן קצר והצעיר עבר לשאלות בעלות אופי מיני. האם היא והחבר שלה נוגעים האחד לשני בלילה וזו ענתה לו "זה לא משנה". הוא לא הרפה ושאל אותה הם היא והחבר שלה מתקלחים ביחד והסביר לה ש"בדת זה אסור". לאחר מכן אמר לה "בואי אני אספר לך סוד" ולחש לאוזנה "אני אתן לך דוגמא: אם אני מפשיט אותך ואז מכניס לך את זה, את מספרת להורים?" החיילת השיבה בשלילה וביקשה ממנו שיפסיק עם שאלותיו.

הוא תפס בלחייה, וסובב את פניה, נגע בירך שלה והמשיך בשאלות המטרידות "את שוכבת עם בנות?".

בשלב זה היא התקשרה לחבר שלה ושוחחה עימו אולי בכדי לאותת לחדד שיחדל ממעשיו, שכן כעת כבר יש גם גבר ששומע את השיחה, אולם הצעיר המשיך לנסות לגעת בפניה תוך כדי שיחתה עם חברה. היא הסיטה את ידו מפניה, קמה ממושבה וניגשה לדווח לנהג ולבקש ממנו שיסייע לה.

הצעיר נעצר, נחקר והודה במיוחס לו וטען שהוא "התקשה לשלוט במעשיו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"הנאשם, במעשיו המתוארים לעיל, ביצע במתלוננת מעשים מגונים לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים, והפנה אליה התייחסויות חוזרות המתמקדות במיניותה, כאשר הראתה לו כי אינה מעוניינת בהתייחסויות האמורות" צוין בכתב האישום שהוגש נגדו על סעיף של מעשים מגונים והטרדה מינית.

הפרקליטות אף ביקשה להאריך את מעצרו של חדד עד לתום ההליכים המשפטים נגדו בטענה כי הוא מסוכן לציבור, "חשש זה נלמד מכך שהמשיב (חדד), ביצע מעשים מגונים והטריד מינית את המתלוננת תוך כדי נסיעה באוטובוס. מעשיו של המשיב מעידים על תעוזתו ועל התעלמותו המוחלטת מרצונה של המתלוננת, והכל לשם מימוש צרכיו ודחפיו. את כל זה עשה המשיב בפרהסיה – עניין נוסף שמלמד על העדר עכבות וקושי בריסון דחפיו", נכתב בבקשה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר