הכניסה לחדר המיון החדש בברזילי
הכניסה לחדר המיון החדש בברזילי

"הכל בגלל ראש העיר": הצית מזרן בחדר המיון בברזילי ונעצר

האיש, כך לדבריו, המתין זמן רב מדי ולכן נכנס לחדר המיון והצית מזרן. בבית המשפט הוא אמר שעם ישראל יקרא תהילים כי "הקדוש ברוך הוא רוצה להרוג גם תינוקות". מעצרו הוארך פעמיים

פורסם בתאריך: 29.12.19 14:14

     

תושב אשקלון בן 53 נעצר ביום חמישי לאחר שעל פי החשד הצית מזרן בחדר המיון שבבית החולים "ברזילי" בעיר. עירנות המאבטחים מנעה נזק כבד והחשוד הועבר לחקירה. מעצרו הוארך בבית המשפט וכנגדו צפוי כתב אישום.

ביום חמישי בשעות הערב התקבל דיווח במוקד המשטרה ממאבטחי בית החולים ברזילי אודות תושב העיר שהצית על פי החשד מזרן בחדר המיון. כוחות משטרה שחשו למקום קיבלו לידיהם את החשוד המוכר להם והחלו בבירור המקרה.

כך נראה החדר שהוצת. צילום: דוברות המשטרה

כך נראה החדר שהוצת. צילום: דוברות המשטרה

מחקירת האירוע עלה כי החשוד המתין במקום, לדבריו זמן רב מידי, עד שבשלב מסוים נכנס אל אחד מתאי הבדיקה במיון, הצית את המזרן ויצא חזרה אל מחוץ למיון. תוך דקות בודדות החל עשן סמיך במקום והחלו המאבטחים בפעולות נמרצות לכיבוי תוך שמערכת גילוי-אש האוטומטית נכנסה אף היא לפעולה. נגרם נזק למזרן, וילון וציוד נוסף.

החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה שם מסר גרסתו למעשיו המיוחסים לו, החקירה גם נקטעה לאחר שהוא החל לצעוק. בסיומה של החקירה הוא נכלא והוא נלקח לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בקריית גת.

בבית המשפט הוא אמר לשופטת טלמור פרס, "יותר טוב שעם ישראל יתחיל לקרוא תהילים כי הקדוש ברוך הוא רוצה להרוג גם תינוקות. הכל בגלל ראש העיר. גם המשטרה וגם בית חולים ברזילי", והוסיף: "הרמאים הכי גדולים זה הרבנים גונבים את הכסף".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מעצרו הוארך פעמיים לקראת כתב אישום שצפוי נגדו והוא צפוי להישלח להסתכלות פסיכיאטרית.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר