גוזרים את הסרט בטקס חנוכת המרפאה החדשה של מכבי שירותי בריאות בשכונת אגמים. צילום: יח"צ

רפואה בקהילה: מכבי שירותי בריאות פתחה מרפאה חדשה בשכונת אגמים

מרפאה חדשה לשכונה החדשה והמתפתחת בדרום העיר. הרב אביטן: "יש לכם הון אנושי יוצא מן הכלל וזה הסוד הגדול. תודה רבה מהעיר אשקלון עבור מה שאתם עושים בעבורה"

פורסם בתאריך: 19.12.19 18:37

     

מרפאה חדשה של 'מכבי שירותי בריאות' נפתחה השבוע באשקלון. המרפאה שנחנכה בשכונה החדשה 'אגמים' תקבל את עשרות אלפי מבוטחי מכבי באשקלון, ותפעל במקביל לסניף הראשי של 'מכבי שרותי בריאות' במרכז הנפתי ובמקביל למרפאות עצמאיות נוספות של מכבי.

כיום ישנם כ- 43,500 תושבים באשקלון ובסביבה שחברים במכבי, למעלה מ-1,500 מהם הצטרפו רק בשנה האחרונה. ב'מכבי שירותי בריאות' צופים שהמספרים יעלו לאור התפתחות העיר וגדילת האוכלוסייה בצורה משמעותית. רק שכונת אגמים צפויה האוכלוסייה לגדול בכ-10,000 תושבים.

הסניף החדש מעניק שרותי רפואת ילדים, רפואת נשים רפואת משפחה ועוד, והוא מצויד בציוד הרפואי החדיש והמתקדם ביותר.

חנוכת המרפאה התקיימה בנוכחותו של יו"ר מכבי פרופ' משה רווח, סגן ראש העיר הרב יעקב אביטן, ראש מחוז דרום ב'מכבי שרותי בריאות' קרן שכטר- אזולאי, ומנכ"ל מכבי יזמות דניאל ברמן ומנהלת מרחב אשקלון ב'מכבי' רבקה כהן עוד.

אנשי מכבי היו נרגשים במיוחד עם פתיחת הסניף החדש "אנו שמחים ומברכים על האמון של תושבי אשקלון בשירותי מכבי ולאור הגידול המשמעותי אנו מרחיבים את כלל השירותים בעיר ברפואת ילדים ונשים, אשפוז יום חדש, מרכז בריאות האישה והרחבת מכון הלב", אמרה מנהלת מרחב אשקלון רבקה כהן בחנוכת הבניין.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"יש לכם הון אנושי יוצא מן הכלל וזה הסוד הגדול", אמר סגן ראש העיר הרב יעקב אביטן והוסיף "אני רוצה לאחל לכם שתמשיכו כך, יחד נפעל לעשות כל מה שצריך למען הקהילה .אתם קופה שמאירה כלפי חוץ. תודה מהעיר אשקלון על מה שאתם עושים בעבורה".

ראש מחוז דרום במכבי שירותי בריאות קרן שכטר-אזולאי סיכמה את אירוע הפתיחה ואמרה: " אני גאה לפתוח את בית הרופאים הזה כאן באשקלון. בסוף מה שחשוב הוא מה אנחנו מעניקים למטופלים. אין לי ספק שנשפר את איכות החיים בכל הקשור לבריאות ויחד עם פיתוח הרפואה נוכל לאפשר לתושבי אשקלון לצרוך רפואה איכותית מהמובילה בארץ".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר