אילוסטרציה. א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage
אילוסטרציה. א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage

חשד: טיפלה בניצול שואה עיוור וגנבה ממנו מאות אלפי ש"ח

האישה, תושבת אשקלון, שהסתבכה בעבר בעבירות דומות במקום עבודתה ואף ריצתה מאסר, נעצרה אתמול והיום הוארך מעצרה, "היא משמשת לקורבן כעיניים", אמר נציג המשטרה

פורסם בתאריך: 11.12.19 19:35

     

תושבת אשקלון בת 47 שעבדה כמטפלת של ניצול שואה עיוור, נעצרה אתמול בחשד שגנבה ממנו מאות אלפי שקלים. האישה הסתבכה בעבר בפרשיה שעוררה סערה באזור וגם אז היה מדובר בעבירות שנגעו למעילה בכספים.

היום היא הובאה להארכת מעצרה בבית משפט השלום בבאר שבע, שם עלה במהלך הדיון כי הקשיש הגיש תלונה במשטרה, ולפני כן התקיים סוג של דין ודברים בין המטפלת לבין בנו של ניצול השואה בנוגע להחזרת הכסף.

חשד לגניבה של מאות אלפי שקלים. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

על פי המשטרה, האיש שהינו סיעודי במאה אחוזים וכאמור עיוור, נעזר במטפלת האשקלונית בתור "העיניים" שלו, "מדובר בעבירות מרמה חמורות שביצעה המשיבה ששימשה כמטפלת בקשיש עיוור, ניצול שואה וגנבה ממנו מאות אלפי שקלים זאת בלא ידיעתו והסכמתו", אמר אורן וקנין, חוקר ביחידת ההונאה של מחוז דרום, במהלך הדיון "המעילה בוצעה באמצעות רכישות במאות אלפי שקלים בכרטיס אשראי של הקורבן וכן משיכות של מאות אלפי שקלים במזומן ממכשיר הכספומט, זיוף חתימתו של הקורבן על גבי שיקים שלו וחלוקתם, ניכיון השיקים של הקורבן. החשודה ניצלה ניצול ציני ובוטה את מצבו של הקורבן והציבה בפניו מצגי שווא שונים במשך השנים".

עוד הוסיף החוקר וקנין במהלך הדיון כי המטפלת "משמשת לו כעיניים למשוך כסף, לקחת אותו לבית קפה, לאוורר אותו… היא ידעה כמה כסף יש לו, היא ידעה הכל".

סנגורה של האישה, עו"ד אבי עמירם, אמר בבית המשפט כי מדובר בסכסוך אזרחי שהתגלגל לידי כך שסחטו את מרשתו והיא נאלצה להודות בדברים שלא עשתה, "החובה של המשטרה גם לא לטייח טענות של חשודה, שכאשר חשודה באה ואומרת ניסו לסחוט אותי באיומים", הוא אמר בדיון.

עו"ד אבי עמירם

עו"ד אבי עמירם

השופט איתי ברסלר גונן כתב בהחלטתו כי "בתיק יש חשד סביר בוודאי כזה המתאים לשלב זה של ההליך. החשד מבוסס על נתוני הוצאות ומשיכות כספים ושימוש בשיקים וכן תנועות בחשבונות הבנק ובכרטיסי האשראי. יש גם אינדיקציה להודאה מוקלטת של המשיבה" והאריך את מעצרה של החשודה בשישה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




השופט גם קיבל את בקשת סנגורה שלא לפרסם את שמה עד לדיון הבא בהארכת מעצרה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר