הווטרינר של עיריית אשקלון, ד"ר מיכאל שאפירו
הווטרינר של עיריית אשקלון, ד"ר מיכאל שאפירו

הווטרינר העירוני החדש: ד"ר מיכאל שאפירו

הווטרינר החדש גבר על שמונה מתמודדים לתפקיד ונבחר פה אחד. הוא בוגר לרפואה וטרינרית של האוניברסיטה העברית ובוגר קורס וטרינרים רשותיים. בימים אלה הוא מבצע את החפיפה עם קודמו לתפקיד ד"ר שרביט

פורסם בתאריך: 4.12.19 10:16

     

שלושה חודשים לאחר שפרסמנו כאן על בקשתו של הווטרינר העירוני, גדי שרביט לסיים את תפקידו וכעת כבר ניתן לבשר כי יש ווטרינר חדש לאשקלון.

ועדת המכרזים של עיריית אשקלון בחרה בשבוע שעבר פה אחד את ד"ר מיכאל שאפירו, תושב קיבוץ מפלסים, למנהל המחלקה הווטרינרית של עיריית אשקלון.

שאפירו גבר על שמונה מתמודדים נוספים שניגשו למכרז וקיוו לקבל את התפקיד המאתגר.

לא רק כלבים וחתולים. משאית בשר פג תוקף שנתפסה על ידי השירות הווטרינרי של עיריית אשקלון יחד עם המשטרה והועברה להשמדה. צילום: דוברות המשטרה

עיריית אשקלון היא לא הרשות הראשונה שבה יעבוד כווטרינר. לבד מניסיונו הרב, השכלתו כוללת תואר שני ברפואה וטרינרית של האוניברסיטה העברית ירושלים, תואר ראשון במדעי בעלי החיים, תעודות הוראה באוניברסיטה העברית וקורס הסמכה לפיקוח לפי חוק צער בעלי חיים.

בימים אלו הוא לומד לתואר שני בבריאות הציבור באוניברסיטה העברית והוא החל להתמחות בבריאות הציבור הווטרינרית התמחות שהיא בעצם התפקיד החדש ששבו זכה. בנוסף, הוא לימד את מקצועות המדעים והביולוגיה במודיעין ובמרכז למצוינות באשקלון.

כווטרינר הוא משמש דוגמא טובה ובשעות הפנאי שלו הוא מגדל ומטפח שלושה חתולים בביתו ומתנדב בארגוני אימוץ כלבים.

ראש העיר, תומר גלאם, ברך על הבחירה המקצועית ואמר: "מדובר בתפקיד מאתגר ומורכב ויש לנו המון עבודה בתחום ומענה רחב ומקיף שיש לתת לציבור אוהבי בעלי החיים בעיר" אמר השבוע ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם והוסיף "אני מאחל לד"ר שאפירו הצלחה רבה בתפקיד ובטוח שנוכל להצעיד קדימה יחד, גם את התחום הזה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הווטרינר הנבחר התייחב לבחירתו ואמר "אני מאוד שמח להגיע לאשקלון ואני מודה על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את תחום בריאות הציבור בעיר. מצפה לנו הרבה עבודה ואני מצפה לשיתוף פעולה ולהצלחה של כולנו. אני אעשה ככל יכולתי וככל ניסיוני על מנת להוביל את אשקלון קדימה בכל תחום בו עוסקת הווטרינריה".

בימים אלו החל ד"ר שאפירו חפיפה בתפקידו ובתחילת החודש הבא ייכנס רשמית לתפקיד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר