גלאם ואיילון בפגישתם. צילום: דוברות עיריית אשקלון

מוסך רכבות חשמליות ראשון מסוגו בארץ יוקם באשקלון

זמן הנסיעה ברכבת מאשקלון צפונה יתקצר בחודש הבא ויתווספו 500 מקומות חנייה חדשים סמוך לתחנת הרכבת. ראש העיר: "מקווה שנמשיך בשיתוף פעולה לטובת המשתמשים בתחבורה הציבורית בכלל ותושבי אשקלון בפרט"

פורסם בתאריך: 10.8.17 11:41

     

בשורה משמעותית בתחום התחבורה ואיכות הסביבה: בתוך שלוש שנים תקים רכבת ישראל באשקלון מוסך לרכבות החשמליות שייכנסו לפעולה במסגרת תהליך חשמול רכבות הנוסעים של 'רכבת ישראל'.

כך נודע בישיבה שהתקיימה השבוע בין ראש העיר, תומר גלאם, לבין מנכ"ל רכבת ישראל, שחר איילון, בסיומה יצאו גם לסיור במתחם הרכבת הקיים.

מלבד התוספת של מאות מקומות עבודה שיספק המוסך, המהלך בכללותו עתיד לשפר משמעותית את מערך הרכבות, מהירותן ויסייע לשמירה על אוויר נקי וסביבה נקייה. מוסך נוסף יוקם גם בלוד.

בשורה נוספת וחשובה היא קיצור זמני הנסיעה בעשר דקות לכל כיוון, בקווים שבין אשקלון לתל אביב ולהיפך, החל מה-20 לספטמבר תבטל רכבת ישראל את עצירתן של הרכבות בקו מאשקלון צפונה בארבע תחנות עצירה במהלך שעות השיא בבוקר ובערב.
כמו כן, סוכם כי 'רכבת ישראל' תחל בפרוייקט הסדרת החנייה במתחם הרכבת הקיים, בסיומו יתווספו 500 מקומות חנייה חדשים לרווחת תושבי העיר. הפרוייקט, אותו תממן 'רכבת ישראל', יושלם בתוך כשנה.

נציגי העירייה והרכבת מסיירים בתחנת הרכבת. צילום: דוברות עיריית אשקלון

במקביל סיכמו 'רכבת ישראל' וחברת 'דן בדרום' כי יפעלו להקמת נתיב תחבורה ציבורית באזור הרכבת על מנת להקל על הגישה של אוטובוסים ומוניות למתחם וכן על הרחבת פעילות קווי האוטובוס לרכבת וממנה גם בשעות הלילה.

"אני שותף למחאת נוסעי הרכבת הדורשים את קיצור זמני הנסיעה למרכז הארץ, ולכן העליתי את הנושא בפגישה שקיימתי עם מנכ"ל הרכבת, שחר איילון. אני שמח שהוא ראה בחיוב את הנושא ואני מאמין שעם כניסת השינוי לתוקף התושבים ירוויחו מכך המון" מסר השבוע גלאם "לצד זה השגנו בשורות נוספות, ואולי החשובה שבהן היא הוספת מאות מקומות עבודה במסגרת הקמת מערך הרכבות החשמליות באשקלון. אני מברך על שיתוף הפעולה החיובי עם רכבת ישראל ומקווה שנמשיך באותו הקו לטובת המשתמשים בתחבורה הציבורית בפרט ותושבי אשקלון בפרט".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר