ניידות בזירת הרצח. צילום: אלירם משה
ניידות בזירת הרצח. צילום: אלירם משה

אשקלון: גבר נרצח באירוע דקירות בדרום העיר

האיש נדקר סמוך לקניון לב בדרום העיר, מצבו הוגדר בינוני אך הידרדר בתוך זמן קצר. הרופאים נלחמו על חייו אך נאלצו בתוך שעה לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות הרצח

פורסם בתאריך: 28.8.19 03:40

עדכון אחרון: 28.8.19 08:37

     

גבר תושב אשקלון נרצח סמוך לשעה 2:30 במהלך קטטה ברחבת החול מדרום לקניון לב ברחוב ההסתדרות באשקלון. מצבו הוגדר תחילה בינוני אך ככל שחלפו הדקות מצבו הידרדר.

ניידת טיפול נמרץ של מד"א פינתה אותו לחדר הטראומה במרכז הרפואי ברזילי שם הבינו הרופאים את חומרת הדקירה והחלו בפעולות להציל את חייו.

ניידות משטרה הוזעקו למקום והחלו לנסות לחקור את האירוע. צוות מז"פ וחוקרים הגיעו למקום, סגרו את הזירה והחלו לקחת ממנה ממצאים שאולי יוכלו לסייע להבין מי עומד מאוחרי הדקירה ומה בדיוק ארע שם שהביא לתוצאות הטראגיות.

רצח באשקלון: גבר נדקר אנושות ברחבת החול מדרום לקניון לב. מותו נקבע בבית החולים

Geplaatst door ‎כאן דרום אשקלון‎ op Dinsdag 27 augustus 2019

פראמדיק מד"א גאורגי גוליאק סיפר: "בחניית המרכז המסחרי שכב הפצוע כשהוא בהכרה מעורפלת עם חבלות בכל חלקי גופו. ידעתי שמצבו קשה ושהוא צריך להגיע במהירות לבית החולים, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ והתחלנו בפינוי דחוף תוך טיפול רפואי שכלל הנשמה כשמצבו קריטי".

חוקרי מז"פ בזירת הרצח. צילום: דוברות המשטרה

ממידע שהגיע לכאן דרום עולה כי הפצוע סבל מחבלות קשות בראש ככל הנראה מאבנים שהושלכו עליו בעודו שוכב על הארץ. מצבו של האיש היה אנוש, הרופאים נלחמו על חייו אך נאלצו לבסוף לקבוע את מותו.

רק לילה קודם התרחש מקרה דומה בשכונת רמת אשכול, שם נדקר אדם והובהל לבית החולים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר