גבי אשכנזי בפתיחת המטה. צילום: אבישי פינקלשטיין
ח"כ גבי אשכנזי בפתיחת המטה. צילום: אבישי פינקלשטיין

חברי הכנסת של "כחול לבן" סימנו את אשקלון כיעד

כחול לבן מסתערים על אשקלון: המפלגה מגבירה נוכחות בעיר בהתמדה ושולחת את בכירי חברי הכנסת שלה לסיורי היכרות ופגישות עבודה בעיר על בסיס כמעט יומי. בשבוע האחרון נערכו בעיר כמעט בכל יום ביקורים וסיורים של בכירי חברי הכנסת וכן אירוע פתיחה וקביעת מזוזה במטה המפלגה החדש בשכונת מגדל

פורסם בתאריך: 26.8.19 18:16

     

מפלגת כחול לבן סימנה את אשקלון כיעד וזה ללא ספק. המפלגה פועלת ביסודיות ועושה מאמצים רבים להביא בשורה לתושבי העיר, המזוהה לרוב כעיר ליכודית. במהלך שבוע אחד ביקרו באשקלון רשימה ארוכה של חברי כנסת מהרשימה המתמודדת לכנסת.

ח"כ אבי ניסנקורן, לשעבר יו"ר ההסתדרות, קיים פגישת עבודה עם נציגי הגמלאים באשקלון אל"מ במיל' שלמה ארבלי והגב' אתי רקח שבסופה מסר: "הדאגה לגימלאים היא בנפשנו. הוכחתי זאת בעבר במעשים ואני מבטיח שכחול לבן תדע לשים את הטיפול בגימלאים במקום המתאים לו בראש סדר העדיפויות".

ח"כ אבי ניסנקורן עם שלמה ארבלי

ח"כ אבי ניסנקורן עם שלמה ארבלי

ימים בודדים לאחר מכן השתתף ח"כ ניסנקורן יחד עם ח"כ מיקי חיימוביץ' וח"כ גדי יברקן בסיור בנושא אתגרי איכות הסביבה באשקלון, שהובל על ידי לילי קידר ויורם שפר, מי שהיה ממונה על איכות הסביבה באשקלון כסגן ראש העירייה. בסיומו אמרה ח"כ חיימוביץ': "הגיע הזמן שתקום ממשלה בישראל שתתייחס ברצינות הראויה, תיקח אחריות על סביבת הים בישראל ותסייע לראשיות המקומיות בסוגיות הקשורות לחופים. הצבעה לכחול לבן היא הצבעה בעד חוף הים ושימורו".

חה"כ מיקי יחימוביץ ואבי ניסנקורן במצוק

חה"כ מיקי יחימוביץ ואבי ניסנקורן במצוק

למחרת הגיעו לאשקלון ח"כ אורית פרקש וח"כ גדי יברקן, ללוות את ח"כ רא"ל (מיל') גבי אשכנזי, הרמטכ"ל לשעבר באירוע השיא של השבוע: השקה וקביעת מזוזה במטה החדש שפתחה כחול לבן בשכונת מגדל. ח"כ גדי יברקן, שנשא דברים, אמר: "העיר אשקלון מחזיקה בתוכה פסיפס אנושי מרהיב. בממשלה הבאה נשקיע בעיר אשקלון ונקצה משאבים למיתוג העיר אשקלון כעיר תיירותית, כפי שהיא אמורה להיות".

ח"כ גבי אשכנזי עם רוזה חטב. צילום: אבישי פינקלשטיין

ח"כ גבי אשכנזי בקפה של רוז'ה חטב. צילום: אבישי פינקלשטיין

ח"כ רא"ל במיל' גבי אשכנזי, שנהנה מהערכה רבה בקרב תושבי אשקלון, התייחס בדבריו בהשקת המטה לפערי המיגון, לצורך בהטבות לאומיות לאשקלון על מנת לעודד תעשיה ותעסוקה: "אנחנו פה כי הדרום חשוב לנו. אשקלון חשובה לנו. כחול לבן תדאג להטבות לאומיות לאשקלון ולפיתוח תעסוקה. אשקלון לא עיר קטנה, זו עיר מתפתחת וצומחת. הצמיחה הזו מחייבת פיתוח תעסוקה ותעשייה והשקעות ממשלתיות מאסיביות. כחול לבן תדע לעשות את זה"

ח"כ גבי אשכנזי בפתיחת המטה. צילום: אבישי פינקלשטיין

ח"כ גבי אשכנזי בפתיחת המטה. צילום: אבישי פינקלשטיין

לאירוע קביעת המזוזה, בו נכחו עשרות רבות של אנשים, קדם סיור בתערוכת פסלי החול בחוף בר כוכבא והביקור הקבוע של אשכנזי בבית הקפה של רוז'ה לשיחה על ענייני היום. מאז סיור המיגון שנערך עם הנהגת המפלגה ועם המשנה לראש העיר איתי סהר וסיור ההמשך שנערך לבקשתו של אשכנזי בנושא המעטפת הכלכלית, מגיע אשכנזי מגיע לאשקלון כמעט מדי שבוע, ומקפיד בכל ביקור לעצור גם בפרלמנט המפורסם בעיר.

ח"כ גבי אשכנזי קובע מזוזה במטה. צילום: אבישי פינקלשטיין

ח"כ גבי אשכנזי קובע מזוזה במטה. צילום: אבישי פינקלשטיין

בהמשך השבוע הגיעה לאשקלון גם ח"כ יעל גרמן, לסיור ומפגש עם תושבים, והדבר מצטרף לסיור של ח"כ אלון שוסטר בחוף דלילה בשבת האחרונה, לישיבת הסיעה שנערכה בעיר בנוכחות מלאה של חברי הכנסת, לסיור המיגון בשכונות הדרומיות ולעבודה הרציפה בשכונות של ח"כ גדי יברקן בנושא המיגון וצרכי קהילת יוצאי אתיופיה בעיר.

אנשי כחול לבן בעיר אשקלון אומרים כי "בסיכומם של דברים ברור כי כחול לבן שמים את אשקלון במקום בו ראוי לה להיות – בראש סדרי העדיפויות, ואינם לוקחים את תמיכת תושבי אשקלון כעניין מובן מאליו", נמסר.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר