תרבוטון לאחר ההצתה
תרבוטון לאחר ההצתה

"רציתי לעשות נזק קטן": החשוד בהצתת תרבוטון, חשוד במקרה נוסף

מימון ביטון, הודה כי הוא זה שהצית את חנות תרבוטון ואף שחזר את המעשה. הוא סיפר כי עשה זאת בשל סכסוך כספי ובמשטרה אומרים כי הוא חשוד במקרה נוסף

פורסם בתאריך: 20.8.19 18:45

     

מימון ביטון, חשמלאי מוכר מאשקלון נעצר בתחילת השבוע בחשד להצתת חנות "תרבוטון" במדרחוב. אתמול הובא ביטון להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון ושם אמר נציג המשטרה כי ביטון, "זוהה על פי מצלמות אבטחה והוא מודה ונותן את המניע והסביר כיצד ביצע את העבירה. אציין בשולי הדברים, כי יש חשד לביצוע עבירה נוספת של היזק לרכוש במקום אחר".

מימון ביטון. מתוך פייסבוק

מימון ביטון. מתוך פייסבוק

מימון חשוד כי בלילה שבין שיש לשבת הגיע לחנות תרבוטון במדרחוב ושפך בה חומר דליק והצית. האש כילתה כמעט את כל החנות, התפשטה לחנויות סמוכות ונגרמו נזקים במיליוני שקלים.

צפו בסרטון שבו נראה ביטון מבצע את המעשה לכאורה:

עורך דינו של מימון אמר בבית המשפט כי מימון "מוסר שיש חוב של 6,000 ש"ח ובעל החנות לא רצה לשלם ואמר כי רצה לגרום לנזק קטן במקום כדי ללמד אותו לקח וזה התפתח למה שהתפתח". אגב, בעלי החנות מכחישים מכל וכל חוב כלשהו ואומרים כי שילמו לו הכל.

המשטרה דרשה להאריך את מעצרו של ביטון בשבעה ימים, אך סנגורו התנגד ואמר שאין סיבה להארכת מערצ ארוכה כל כך וטען כי ביטון הוא "אדם נורמטיבי, ללא כל עבר פלילי, זהו מעצרו הראשון שנעצר ומודה בצורה מלאה, מפרט איך ביצע את הדברים ומנמק מדוע עשה אותם ומבצע שחזור מצולם, כך שמבחינה חקירתית התיק הזה הוא בשל להגשת כתב אישום".

תרבוטון לאחר ההצתה

תרבוטון לאחר ההצתה

לאחר שהשופטת אורית חדד פסלה עצמה מלדון בו בשל קרבה משפחתית לבעלים של תרבוטון, מי שדן בתיק הוא השופט עידו כפכפי שכתב כי "למרות חומרת העבירה של הצתה, אשר כפי שהעיד המשיב עצמו, ביקש לעשות נזק קטן ועשה מעשה שטות וגרם לנזק גדול, נסיבות העניין מצדיקות הארכת מעצר מדודה יותר כדי לבחון האם יש צורך במעצרו עד לסיום החקירה". ולכן החליט שלא לקבל את בקשת המשטרה במלואה והאריך את המעצר בשלושה ימים, עד ליום חמישי.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר