עמיר פרץ באשקלון
עמיר פרץ באשקלון

עמיר פרץ באשקלון: "אנחנו מציגים השקעה מול ההפקרה החברתית של נתניהו"

פרץ סייר במרינה מול ופגש תושבים, הוא מתח ביקורת גם על ראשי כחול לבן ואמר כי מדובר במפלגה "חלולה"

פורסם בתאריך: 18.8.19 11:07

     

יו"ר העבודה-גשר, עמיר פרץ, סייר באשקלון ביום שישי ואמר: "מול ההפקרה החברתית של נתניהו, בנט ולפיד אנחנו מציגים השקעה חברתית. על פי הגישה שלנו, המדינה צריכה להיות השותפה של הזוגות הצעירים, ולא לעבוד כנגדם".

עמיר פרץ באשקלון

עמיר פרץ באשקלון

פרץ סייר במתחם המרינה מול באשקלון ופגש שם תושבים מאשקלון ומהסביבה ושם הגיב לטענות נגד התוכנית הכלכלית שהציג יחד עם אורלי לוי-אבקסיס: "אנחנו מכירים את הטענות של בנט שביקר השבוע את התכנית הכלכלית חברתית שלנו. לדעתו, עובד שמשתכר 40 ש"ח לשעה כשכר מינימום זה איום.

עמיר פרץ באשקלון

עמיר פרץ באשקלון

"נתניהו, בנט וסמוטריץ הפסיקו לראות בני אדם, הם רואים רק טבלאות וסיסמאות שמרסקות את החברה הישראלית. מול תכנית כלכלית האמיצה שהצגנו הם מציעים רק הסתה ושסע".

ראשי "כחול לבן" באשקלון

ראשי "כחול לבן" באשקלון

פרץ לא חסך את שבטו גם מהמפלגה שהקימו בני גנץ ויאיר לפיד ויצא בקריאת "שובו הביתה" למצביעי מפלגת העבודה שבוחרים בגנץ. "כחול לבן זה מיזם פוליטי זמני, מפלגה חלולה ללא דרך וכל מה שיש להם לומר לציבור זה מה לא. אין להם מושג מה כן. לעומתם אנחנו מדברים על מהות, אנחנו מדברים על הרחבת ההשקעה של המדינה באזרחיה. במקום ההפקרה החברתית של נתניהו, בנט ולפיד – אנחנו מאמינים שבני אדם הם לפני הכל. אני קורא למצביעי העבודה, חיזרו הביתה, יחד נביא למהפך שלטוני בישראל", אמר פרץ.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר