מנסים לפרוץ את הרכב עם המיליונים
מנסים לפרוץ את הרכב עם המיליונים

צפו: רעולי פנים ניסו לשדוד מיליוני שקלים מרכב בתחנת דלק

השודדים רעולי הפנים מנסים לפרוץ את הרכב הנעול וליטול ממנו סכום של למעלה משני מיליון שקלים במזומן. לאחר שהם לא מצליחים ורגע לפני שנהג הרכב מגיע למקום הם עולים על רכבם ונמלטים בלי שהצליחו לשדוד מאומה. המשטרה: חקירה נפתחה

פורסם בתאריך: 15.7.19 11:58

     

דרמה התרחשה אתמול בתחנת הדלק סונול בצומת בית שקמה.

סמוך לשעה 10:20 בבוקר הגיע לתחנת הדלק רכב מסוג שברולט ובו למעלה משני מיליון שקלים במזומן שהועברו מרצועת עזה לירושלים. יתכן שדבר העברת הכסף ירתיח חלק מכם, אבל הדרמה שהתרחשה סביב הרכב עצמו בתוך רגעים תופסת הפעם את מרב תשומת הלב.

תחנת הדלק בצומת בית שקמה

תחנת הדלק בצומת בית שקמה

כבר בתחילת הסרטון ניתן לראות את הרכב נכנס לעמדת התדלוק ונעצר, כשאחריו עוקבת מכונית לבנה אחרת שנכנסת גם היא בשערי התחנה. הנהג יוצא מהרכב וניגש לקופה שבחנות התחנה. המכונית העוקבת מסוג טויוטה קורולה, שנעמדת מאחורי השברולט וממנה יוצא, ממש כמו בסרטים, רעול פנים שמנסה תחילה לפתוח את דלת הרכב ולמשוך ממנו את מזוודת הכסף. אלא שלרוע מזלו הנהג דאג לנעול את הרכב והשודד שנתקל במכשול חוזר לרכב ממנו ירד ומדווח לשותפו על הבעיה. הרכב מתקרב מעט קדימה וממנו יוצא הנהג השותף כשגם הוא רעול פנים והשניים הולמים עם חפצים שונים לפרוץ את הרכב וליטול ממנו את הכסף.

המכות הקשות בחלונות הרכב והניסיונות לפרוץ בכוח את הדלתות לא צולחות ועובר אורח שעובר שם מזעיק את בעל הרכב מהחנות. ניתן גם לראות בעל רכב מסחרי שעצר וירד כדי להניס אותם מהמקום. ברגע זה, כשהשודדים מבינים שבעוד רגע יגיע הנהג, הם עולים על רכבם ונמלטים מהמקום כשהנהג בשנייה האחרונה מנסה להניס אותם בעזרת המגב שמונח בתחנה לניקוי שמשות.

האירוע תועד במצלמות האבטחה של תחנת הדלק והסרטונים הגיעו למערכת כאן דרום. ברגעי ניסיון הפריצה ניתן לראות כי ברכב ישב אדם שנלחם בשודדים ולמזלו יתכן כי ניצל מפגיעה פיזית בגופו במטרה ליטול את סכום הכסף הגדול. במהלך האירוע עצרו כלי רכב שנסעו סמוך לתחנה והבחינו במתרחש.

לאחר שהשודדים נמלטו מהמקום הוזעקה המשטרה למקום, גבתה עדויות מהנהג ומהעובדים שהיו במקום והחלה לחקור את האירוע בעיקר בעזרת סרטוני האבטחה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ממידע שהגיע לכאן דרום נמסר כי ככל הנראה השודדים הם בני מיעוטים מהדרום, שהגיע אליהם המידע על העברת הכסף הצפויה.

ממשטרת מרחב לכיש נמסר בזו הלשון: "חקירה נפתחה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר