תומר גלאם מבקר בצהרונים. צילום: תומר שונם הלוי
תומר גלאם מבקר בצהרונים. צילום: תומר שונם הלוי

“הגענו לסוף השנה": למה ועדת ההנחות לצהרונים לא מתכנסת?

ישנן משפחות אשר מגיעות להן הנחות בתשלום לצהרונים בשל מצב כלכלי, אלא שלא מעט משפחות עדיין לא קיבלו את ההנחה אף שאנו בסוף השנה. “הבקשות נידונות בימים אלה”, נמסר מהעירייה

פורסם בתאריך: 22.6.19 22:33

     

רשת “פיכמה” של עיריית אשקלון מפעילה צהרונים במוסדות החינוך בעיר אשקלון. מחירי הצהרונים הם לא נמוכים ומגיעים למאות שקלים בחודש. ישנן משפחות אשר התשלום הזה הוא גבוה מדי עבורן. על כן מאפשרת להן העירייה להגיש בקשה להנחה. באתר הרשת מופיע הנוהל של ועדת ההנחות, ולפיו הדבר נועד על מנת למנוע אפליה וליצור שוויון.

ילדי אשקלון בצהרונים. צילום: אייל אסרף

ילדי אשקלון בצהרונים. צילום: אייל אסרף

אלא שישנם הורים רבים שלא קיבלו את ההנחה המגיעה להם, זאת אף על פי שהם עומדים בתנאי הסף. “הגשתי לפני שישה או שבעה חודשים את הטפסים, ועוד מעט כבר סוף שנה, ולא קיבלתי תשובה”, סיפר אחד מהם. “כל כמה שבועות אני הולך לעירייה, שואל מה קורה, ואומרים לי ‘אין תשובה’ או ‘הוועדה לא ישבה’. הגעתי השבוע עוד פעם, שאלתי, ואמרו לי עוד פעם ‘אין תשובות’, אני כעסתי ואז שלחו אותי לאקדמיה. שמה העבירו אותי מאחד לשני עד שאחת העובדות אמרה לי שכבר יש החלטות, אבל הן לא מיושמות ושאני אצטרך לחכות. אמרתי לה שעוד מעט זה סוף שנה, אז היא אמרה לי שאין מה לעשות”.

על פי הנוהל, ועדת ההנחות, המורכבת מחברי מועצה ואנשי מינהל החינוך, אמורה להתכנס פעמיים בשנה. אלא שהוועדה כאן התכנסה רק פעם אחת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מהעירייה נמסר: “ועדת ההנחות הראשונה שהתכנסה לפני מספר חודשים אישרה מתן הנחות לכ-450 משפחות בהיקף של כחצי מיליון שקל. שאר הבקשות, שהוגשו לאחר פקיעת מועד ההגשה, נידונות בימים אלו. לאחר בחינת הדברים ואישור הקריטריונים יוענק הסבב הנוסף של ההנחות”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר