קרש העיר והיזמים בטקס פתיחת האקסלרטור. צילום: דוברות עיריית אשקלון

הייטק באשקלון? האקסלרטור האשקלוני הראשון יצא לדרך

בין המיזמים עליהם עובדים 15 היזמים בעיר: מוצר רפואי שמאבחן סרטן עור בשלבים המוקדמים, מערכת מודלורית המאפשרת הזזת קירות ורצפות ועוד... ראש העיר: "בשורת הסטארט-אפ הבאה תצא מאשקלון"

פורסם בתאריך: 10.6.19 13:22

     

ביום רביעי האחרון התקיים במתחם WHIZZ שבשכונת הסיטי טקס פתיחה חגיגי של האקסלרטור – מאיץ היזמות הטכנולוגי הראשון בעיר.

חתני הטקס היו חמישה עשר היזמים והיזמיות האשקלונים שהתקבלו למיזם לאחר שהגישו את הרעיונות שלהם לאנשי WHIZZ. מלבד הטקס המרגש שמעו המשתתפים הרצאת השראה מפי אריאל ספרונוב, מייסד Widiz ובוגר האקסלרטור של פרזנטנס באופקים.

"זהו עוד צעד קדימה לעבר הגשמת החזון להפיכת אשקלון לעיר אטרקטיבית בכל התחומים, אחד מהם – תחום החדשנות. יש לנו תלמידים פורצי דרך, יצירתיים ומקוריים, יש לנו בני נוער שמובילים בסייבר שנה אחר שנה ועכשיו יש לנו גם אתכם, יזמים טכנולוגיים, שרק מחפשים את ההמצאה הבאה, ואנחנו כאן כדי לתת לכם את כל הכלים והמשאבים כדי שזה יקרה" אמר ראש העיר, תומר גלאם והוסיף "כדי לפתח את המכשיר הבא שיציל חיים, את ההמצאה החדשנית הבאה, את תוכנת המחשב הבאה וכדי להוציא את בשורת הסטארט-אפ הבאה מאשקלון. שיהיה לכם המון הצלחה, אנחנו כאן בשבילכם".

מסלול האקסלרטור הטכנולוגי, הוא למעשה תכנית בת חצי שנה של מפגשים שבועיים, במהלכם היזמים מקבלים כלים מקצועיים חדשניים רבים ומגוונים, זוכים לחיבור למנטורים מובילים בתחומם, שומעים הרצאות מקצועיות ועובדים על הקמת הסטארט-אפים שלהם.

האקסלרטור מופעל על ידי חברת 'פרזנטנס', המתמחה בקידום יזמות ומפעילה מגוון תכניות בכל רחבי הארץ. סיום האקסלרטור יצויין באירוע Demo Day בחודש ספטמבר בו יציגו היזמים את המיזמים שלהם בפני משקיעים פוטנציאלים, נציגי משרד הכלכלה והעירייה, הקהילה העירונית, מומחים וחברים.

בחירתם של החמישה עשר המשתתפים במחזור הראשון נעשה כאמור לאחר מיון קפדני. המחזור הראשון מנוהל על ידי יפעת ליבוביץ וערן בן יהודה. בין הסטארטאפים ניתן לראות מוצר רפואי שמאבחן סרטן עור בשלבים המוקדמים, מערכת מודלורית המאפשרת הזזת קירות ורצפות, מערכת חדשנית לייעול פעילות התחבורה הציבורית, אפליקציה שתחבר בין יהודים ברחבי העולם באמצעות ארוחות משותפות ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




באירוע השתתפו מלבד ראש העיר היזמים גם בני משפחותיהם, מ"מ ראש העיר, סופה ביילין, המשנה לראש העיר, איתי סהר, מנהל האשכול במשרד הכלכלה, אפי מחלב, מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, רן קיוויתי, מנהל מרכז צעירים, ניסים בן דוד וכן אריאלה רוזן מנכ"לית משותפת של פרזנטנס.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר