מפעל תבניות כל
מפעל תבניות כל

תאונת העבודה הקטלנית: מנהלת המפעל והקבלן נעצרו

בתום חקירה ראשונית של המשטרה נעצרו מנהלת המפעל וקבלן העבודה ונחקרו במשך שעות ארוכות. מחר צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרם בבית המשפט השלום באשקלון

פורסם בתאריך: 26.5.19 22:07

     

תאונת העבודה הקטלנית שארעה בבוקר באזור התעשייה הדרומי ממשיכה להיחקר על ידי המשטרה ומשרד העבודה. התאונה ארעה במפעל המתכת "תבניות כל". לאחר שהעובד הפצוע אנושות פונה לטיפול רפואי החלה חקירה משותפת בה נוטלים חלק חוקרי משטרת ישראל וחוקרי משרד העבודה, גם בשעה זאת עמלים החוקרים באיסוף עדויות וממצאים שונים על מנת להגיע למסקנות חקירתיות מקצועיות אודות נסיבות המקרה הטראגי בעקבותיו נהרג צעיר, אזרח ישראל בן 21, תושב אום בטין שבפזורה הבדואית לאחר שנפל מגובה במקום.

פצוע בתאונת עבודה. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

במסגרת החקירה עד כה מסרו עדותם גורמים שונים במפעל, עובדים ומנהלים. על פי מה שהצליחו החוקרים להבין  כי הצעיר עלה על גג המבנה העשוי "אסכורית" ומסיבה שאינה ברורה מעד ונפל מגובה של כ-8 מטרים.

במהלך שעות אחר הצהריים נחקרו מנהלת המפעל (תושבת אשקלון בשנות ה-40) והקבלן המבצע (תושב הפזורה בשנות ה-30) והם מסרו גרסתם. לפני זמן קצר הוחלט על מעצרם של השניים לטובת המשך החקירה ומחר צפויה המשטרה לבקש בבית המשפט את המשך מעצרם.

כזכור, לאחר שהצעיר נפל צוותי רפואה שהוזעקו למקום, העניקו לו טיפול ראשוני ובהמשך הוא פונה במצב קשה מאוד אל ביה"ח להמשך טיפול אך כאמור הוא נפטר כעבור מספר שעות.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר