גלאם עם תלמיד באחד מהגנים באשקלון. צילום: אלדד עובדיה

ההרשמה לקייטנות קיץ 2019 נפתחה

הבשורה להורים: תוספת ימים לקייטנה, מזון בריא ואיכותי, מגוון רחב של הפעלות מושקעות ועולמות תוכן

פורסם בתאריך: 22.5.19 11:32

     

ההרשמה לקייטנות החלה וזו העת להיכנס לאתר פיכמה או להגיע לנקודות ההרשמה ולרשום את ילדיכם. מהעירייה נמסר השבוע כי מדובר בבשורה להורים, מאחר והיא האריכה את ימי הקייטנה מתוך כוונה להקל על ההורים העובדים. הילדים ייהנו מארוחות בוקר וצהריים, מגוונות, בריאות ומזינות בפיקוח וליווי יועץ הזנה ובאישור משרד החינוך.

ילדי הגנים ותלמידי בתי הספר יחשפו למגוון רחב של הפעלות מושקעות ועולמות תוכן מותאמות גיל, בהם, תכניות מדע, רובוטיקה, מחול ותנועה, ספורט על ענפיו, הצגות ומופעים, פעילויות חוץ ושלל אטרקציות אותם יובילו מדריכים מקצועיים. כשכל מסגרות גני הילדים, בהן יוח"א ומילת, ייהנו מתוכן אחיד ומחיר זהה.

בנות קייטנה עירונית בקיץ אשתקד. צילום: אייל אסרף

גם לתלמידי החינוך המיוחד נבנתה תכנית המכילה פעילות מגוונת בליווי צוות מקצועי וארוחות מזינות. העירייה תשלים את שעות הפעילות עד השעה 16:30.

נציין כי החל מילד שני, יינתנו 50 אחוזי הנחה ברישום לקייטנה בגנים. נבהיר כי ההנחה תינתן במקרה של שני ילדים בגן עירייה בלבד.

בגני הילדים הקייטנות יפעלו בין השעות 07:30-16:30, בשני מחזורים:

מחזור א': 1-31.7.19

מחזור ב': 1-15.8.19

המחירים:

 

מחירי קייטנות הגנים באשקלון לקיץ 2019

בבתי הספר, הקייטנות לכיתות א'-ג' יפעלו עד ה- 21.7 בין השעות 8:00-13:00 ולמעוניינים בהשלמת צהרון ניתן יהיה להירשם עד 16:30 בתוספת תשלום. מחזור ב' לתלמידי בתי הספר יתקיים במרכזים הקהילתיים, בתנועות הנוער ובאגודות הספורט. מידע בנושא יפורסם באופן מרוכז בהמשך.

מחירי קייטנות בתי הספר לקיץ 2019

בעקבות ההצלחה של שנה שעברה ראש העיר, תומר גלאם, הנחה להרחיב את קייטנות תלמ"א  (התוכנית הלאומית למצוינות באנגלית) ולאפשר לעוד קבוצות תלמידים לקחת בהן חלק. קייטנות אלה מתבצעות יחד עם שותפות אשקלון בולטימור. מורים לאנגלית שמגיעים מבולטימור להפעיל את התכנית summer school.


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2VfetxJ


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר