גלאם מברך הפתיחת התערוכה. צילום: תומר שונם הלוי

נפתחה התערוכה החמישית בסדרת התערוכות 'צליל וצבע'

לצד יצירותיהם של הציירת ברברה סוקאץ והפסל משה חיימוביץ' הוצגו בתערוכה עבודותיה של הציירת יסמין מימון שמשון ז"ל, ילידת העיר, שנהרגה בתאונת דרכים

פורסם בתאריך: 26.7.17 11:19

     

בשבוע שעבר נפתחה התערוכה החמישית בסדרת תערוכות 'צליל וצבע' במוזיאון החאן באשקלון, במסגרתה מוצגות יצירותיהם של האמנים הייחודיים: הציירת, ברברה סוקאץ מאשקלון, השואבת את השראתה לאמנות מנופים וסגנון ציוריה הוא ריאליסטי והפסל משה חיימוביץ' מיישובי גדרות, שמפסל בסגנון ייחודי. חיימוביץ' רכש את השכלתו בתחום בלימודי פיסול בפייטרסאנטה שבאיטליה.
עוד הוצגו בתערוכה עבודותיה של הציירת יסמין מימון שמשון ז"ל, ילידת העיר, שנהרגה בתאונת דרכים והיא בת 31 במותה, יסמין היא בתה של זיוה מימון עובדת עירייה.

בהשקת התערוכה נכחו ראש העיר בפועל, תומר גלאם, חברי המועצה, אפי מור, שלמה כהן ושרה זכריה, מנהלת מחלקת פרוייקטים ואירועים עירוניים, אוסנת שובל, חברי אגודת האמנים ושוחרי האמנות.

יוצרות בצערוכה. צילום: תומר שונם הלוי

ראש העיר בפועל, תומר גלאם הביע את הערכתו לאמנים וליוצרים על פועלם ותרומתם לחיי התרבות והאמנות בעיר: "הישגיכם מביאים לנו גאווה ותורמים רבות לחיי התרבות, לחברה ולקהילה בעיר. העיר אשקלון שמחה לארח את האמנים המגיעים אלינו מרחבי הארץ ושמחה על האומנים שלנו שמנחילים את האמנות לדור הצעיר בפרט ולתושבי העיר בכלל".

מנהלת מחלקת פרוייקטים ואירועים עירוניים, אסנת שובל: "מחמם את הלב לראות אמנים מהשורה הראשונה שמגיעים לאשקלון מכל הארץ, מפרגנים ונהנים משיח אמנים שיוצר הפרייה ולימוד אחד מהשני. הנהלת העירייה ובראשם ראש העיר בפועל, תומר גלאם, משה אטיאס, המשנה לרה"ע וממונה על האירועים ומשה ג'רפי, מנהל האגף לתאום מערכות עירוניות מעניקים מקום של כבוד לאמנים וליצירות שלהם".

את הערב הנחתה, אוצרת התערוכה, הגב' חנה רביב שבירכה את האמנים והמשתתפים: "קיום התערוכות היא יוזמה מבורכת לקירוב לבבות וקשרים אמנותיים בין אמנים ממקומות שונים בארץ והרמה הגבוהה מעשירה את חיי התרבות והאמנות בעיר".
התערוכה פתוחה למבקרים בימים: א'-ה' 9:00-16:00. נעילת התערוכה ביום 30.07.17.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר