שמוליק אגדי
שמוליק אגדי

אחיו של משה אגדי ז"ל: "הפסקת אש זה בסדר, לא צריכים עוד אבדות"

שמוליק אגדי אומר בשיחה עם "כאן דרום" כי הוא תומך בהפסקת הלחימה בדרום וכי הוא לא מרגיש מנוצח, "לא צריך לכבוש את רצועת עזה", הוא אומר

פורסם בתאריך: 6.5.19 16:28

     

אמש נכנסה הפסקת האש לתוקפה ולאחר כשתי יממות של מטחים בלתי פוסקים על העיר אשקלון.

היו מי שהביעו את מחאתם על הפסקת האש, כמו שכתב ח"כ גדעון סער שמתח עליה ביקורת וכתב כי הפסקת האש הזו נטולת הישגים וכי ארגוני הטרור מתעצמים בזכותה.

משה אגדי ז"ל

משה אגדי ז"ל

אלא שדווקא מי ששילם מחיר יקר כל כך בסבב הזה, מביע תמיכה בהפסקת האש. בשיחה עם "כאן דרום", אומר שמוליק, אחיו של משה אגדי ז"ל שנרצח מפגיעת רקטה, כי היה חשוב להגיע להפסקת אש מול ארגוני הטרור מעזה, "כל אחד יש לו את הדעה שלו, אבל אני בדעה שלי שתמיד הפסקת אש זה בסדר", הוא אומר, "לא צריכות להיות אבדות לא מאצלנו ולא מאצלם. אני חושב שתמיד זה נכון לעשות הפסקות אש תמיד נכון להירגע".

הוא גם שומע את כל ההצעות והפתרונות שמציעים להמשך הסבב ואומר: "אני מאמין בצבא שלנו שתוך 24 שעות יכול לכבוש את הרצועה, אבל לא צריך את זה ולא מענייננו לעשות את זה. אף אחד לא מנצח אותנו, אני לא מרגיש מנוצח. אני מרגיש שאנחנו עושים את המעשה הנכון. זה טוב, אנשים רוצים לחיות ורוצים את השקט שלהם, אנשים רוצים לחזור לשגרה. אף אחד לא רוצה מלחמה, אף אחד לא רוצה לרוץ למקלטים ובטח לא הילדים".


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2VfetxJ


בלילה שבין שבת לראשון, היה משה אגדי בבית חמותו עם אשתו וילדיו. עם הישמע האזעקה הוא דחק בכולם להיכנס מיד לממ"ד, וכשהיה בדרכו לשם, הוא נפגע מרסיסים ונהרג במקום.

חצר הבית בו נהרג משה אגדי ז"ל

חצר הבית בו נהרג משה אגדי ז"ל

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר