עו"ד אלעד דנוך ועו"ד שלמה דודו
עו"ד אלעד דנוך ועו"ד שלמה דודו

מדור לדור: עו"ד שלמה דודו תומך בעו"ד אלעד דנוך

כשהוא בן 90 ומחזיק בכיובל שנות ותק משפטי, הודיע עו”ד שלמה דודו כי הוא תומך בעו”ד אלעד דנוך לתפקיד יו”ר מחוז דרום בלשכת עוה”ד. במקביל הודיע היו”ר הנוכחי עו”ד דני אליגון כי לא יתמודד שוב לתפקיד

פורסם בתאריך: 29.3.19 17:01

     

למועמד לתפקיד יו”ר מחוז הדרום בלשכת עורכי הדין עו”ד אלעד דנוך ציפתה השבוע הפתעה נעימה: עו”ד שלמה דודו בן ה-90, העוסק במקצוע כבר 50 שנה, הודיע לדנוך כי הוא החליט לתמוך בו בהתמודדות שלו לתפקיד יו”ר מחוז הדרום. “אתה נמרץ ומלא בכוונות טובות”, אמר דודו לדנוך בפגישתם ביום ראשון השבוע, שנערכה בביתו באשקלון של עורך הדין הוותיק. “זו זכות עבורי לתמוך בצעיר עם עשייה מוכחת. אני משוכנע שתוביל את הלשכה להצלחות יוצאות דופן”.

עו”ד דנוך אמר כי הפגישה עם עו”ד דודו הייתה הזדמנות מצוינת עבורו לשמוע על התפתחות מקצוע עריכת הדין בעשורים האחרונים מפרספקטיבה של בעל מקצוע שראה כמעט הכול וגם להציג בפניו את התכניות שהגתה סיעת “המחוז מנצח” לחיזוק והרחבת הקשר בין עורכי דין צעירים לוותיקים. דוגמה לאחת מהן היא פרויקט חונכות הדדית, שבמסגרתו עורכי דין ותיקים יחנכו את הצעירים במקצוע עריכת הדין, ואלו מצדם יפתחו להם צוהר לעולם הטכנולוגי, בדגש על פעילות ברשתות חברתיות.

עו"ד אלעד דנוך

עו"ד אלעד דנוך

“שמחתי והתרגשתי לקבל את תמיכתו של שלמה בי וברשימת ‘המחוז מנצח’ לראשות ולוועד המחוז”, אמר עו”ד דנוך. “הבטחתי שנמשיך לפעול להרחבת והידוק הקשר בין צעירים לוותיקים גם בקדנציה הבאה. מאחל לכולנו שנזכה ליהנות עוד שנים רבות מהידע העצום והניסיון הרב של שלמה היקר ומאחל לו בריאות איתנה ואריכות ימים”, סיכם עו”ד דנוך.

בתוך כך, יו”ר ועד מחוז דרום הנוכחי עו”ד דני אליגון הודיע כי הוא מסיים את תפקידו ולא יתמודד שוב לתפקיד. באיגרת שפרסם לעורכי הדין במחוז הוא כתב כי לאחר 12 שנים בתפקיד “החלטתי כי די והותר, הגיע הזמן לסמן מטרות אחרות וחדשות ולפנות את מקומי. לפיכך אסיים בקרוב את דרכי בפעילות בוועד המחוז ולא אתמודד לקדנציה נוספת”, כתב.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר