גלאם ויפרח בפגישת סיכום. צילום: יח"צ

לזכרם של אלחי שטרית ודודי חסון: תחרות גלישת גלים באשקלון

בעידודם ותמיכתם של ראש העיר תומר גלאם וחבר המועצה יוחאי יפרח תתקיים במהלך חודש אוגוסט תחרות גלישת גלים בחוף דלילה, לזכרם של אלחי שטרית ודודי חסון בה ישתתפו טובי הגולשים מאשקלון

פורסם בתאריך: 20.7.17 16:50

     

לאחר שפעל לטובת חוף גולשים באשקלון, ממשיך הממונה על החופים חבר המועצה יוחאי יפרח בשיתוף אנשי עמותת הגלישה באשקלון איתי ז'אן ואורן מור-יוסף, לקדם את ספורט גלישת הגלים בעיר. במהלך חודש אוגוסט תתקיים בחוף דלילה  תחרות הגלישה פרו-אשקלון (pro Ashkelon), התחרות תתקיים בין גולשי העיר, כאשר טובי הגולשים המקומיים יציגו את יכולתם לעיני הקהל הביתי והתומך מקרב תושבי העיר. התחרות תתקיים לזכרם של שני גולשי הגלים אלחי שטרית ז"ל  שנהרג בעת שירותו הצבאי, ודודי חסון ז"ל  שנהרג בפיגוע בבית ליד. תקופת ההמתנה לתחרות מתחילה ב 1.8 ומסתיימת ב31.8  כאשר  ביום הראשון באוגוסט  בו יהיו תנאי גלישה מתאימים תתקיים התחרות. התחרות תכלול מספר מקצים ילדים עד גיל 15, נוער עד גיל 18, מקצה פתוח לכל הגילאים, ומקצה למבוגרים מעל גיל 30. הזוכה יוכתר כאלוף אשקלון בגלישת גלים במקצה בו התחרה, בנוסף הזוכה בתחרות במקצה הפתוח יקבל פרס כספי מתנת משפחת שטרית משפחתו של אלחי ז"ל, בעוד ששאר הזוכים יקבלו סקייטבורד וביגוד אופנתי.

גלישת גלים באשקלון. צילום אילוסטרציה: אלירם משה.

ביוזמתו של יפרח אושר השבוע התקציב לעריכת התחרות, שתתקיים בשיתוף ובמימון של מספר נותני חסות יחד עם  עיריית אשקלון. גולשי הגלים מספרים על דלת פתוחה מכיוונו של ראש העירייה בפועל תומר גלאם, שלדבריהם מתייחס בחיוב לכל בקשה שלהם ואף אישר במהירות את התקציב לתחרות "אני שמח לקיים בעיר תחרות גלישה שממשיכה לקדם את ענף גלישת הגלים בעיר  ואף תורמת להנצחה חשובה של שני גולשים ואנשים  יקרים", סיפר השבוע יפרח. " אני רוצה להודות לראש העיר בפועל תומר גלאם על הקשבה ושיתוף פעולה פורה. תחרות כזו היא חובה לעיר עם חוף ים מדהים כמו אשקלון, אני בטוח שהתחרות תגרום להעלאת המודעות לענף, וכבר עכשיו תגרום לבאזז באשקלון סביב הנושא, ואני בטוח שנמשיך לקדם את ענף הגלישה באשקלון".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר