ניקי גוטמן ז"ל. צילום: יהודה פרץ
ניקי גוטמן ז"ל. צילום: יהודה פרץ

כתבת "ישראל היום" בדרום, ניקי גוטמן, הלכה לעולמה

העיתונאית הצעירה והאהובה הלכה לעולמה בטרם עת. הלווייתה תיערך ביום רביעי

פורסם בתאריך: 11.3.19 19:54

     

אבל כבד בקרב כתבי הדרום: העיתונאית ניקי גוטמן, נמצאה הבוקר ללא רוח חיים בדירתה. גוטמן, בת ה-32, שהלכה לעולמה בנסיבות טראגיות, עבדה ככתבת העיתון "ישראל היום" בדרום וסיקרה רבות את עוטף עזה, אשקלון ואשדוד. קודם לכן עבדה ככתבת אזור הדרום באתר NRG וכן עבדה ברדיו דרום.

‏הלווייתה של גוטמן תיערך ביום רביעי בשעה 16:30 בבית העלמין במיתר. משפחתה יושבת שבעה בבית המשפחה ברחוב דרך יתיר, 90, מיתר.

"הידיעה על פטירתה של ניקי גוטמן ז"ל, בטרם עת, היכתה אותנו בהלם ובתדהמה", ספד לה ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם. "מתוקף תפקידי, יצא לי להיפגש עם ניקי מספר פעמים ולהכיר מקרוב את העבודה העיתונאית המקצועית והאיכותית שלה, לצד רגישות, מסירות ואמינות שאפיינו את הליכותיה. ניקי הותירה חותם עמוק בעולם התקשורת והיא תחסר לנו מאוד. אני מוסר את תנחומיי הכנים למשפחת גוטמן, שלא תדעו עוד צער. יהי זכרה ברוך".

כתב "החדשות" בדרום, תמיר סטיינמן כתב: "הלב כואב… ניקי גוטמן כתבת ישראל היום בדרום הארץ רק בת 32 במותה היתה כל כך מיוחדת אמיתית ושונה. בכל מפגש ומקום שאליו הגיעה היא נהגה להביא גם את הלב והחיוך היפה שלה. העבודה העיתונאית היתה בעבורה שליחות. היא תחסר לנו מאוד".

העורך הראשי של "ישראל היום", בועז ביסמוט: "המומים וכואבים מאד על מותה בנסיבות טראגיות של כתבת אזור הדרום, ניקי גוטמן. ניקי הייתה כתבת מקצועית ומוכשרת מאד, בן אדם מיוחד וזכתה לאהבה גדולה מצד כל חברותיה וחבריה בעיתון. משפחת "ישראל היום" משתתפת בצערה העמוק של המשפחה ושולחת לה חיבוק גדול".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר