מנהל מחלקת החינוך במועצה האזורית שפיר, ד"ר ישעיהו שלזינגר

שפיר: ד"ר ישעיהו שלזינגר נבחר לנהל את מחלקת החינוך במועצה

שלזינגר יחליף את אליהו כהן שניהל את המחלקה ב-15 שנים האחרונות. שלזינגר תושב מרכז שפירא יעזוב את תפקידו במשרד החינוך וכבר בימים הקרובים יכנס לתפקידו

פורסם בתאריך: 5.3.19 13:46

     

אחרי חודשים בהם נערך מכרז לתפקיד מנהל מחלקת החינוך הודיעה היום המועצה האזורית שפיר כי לאחר תהליך סינון ובחירה נבחר ד"ר ישעיהו שלזינגר למנהלה החדש של מחלקת החינוך במועצה, במקומו של אלי כהן שמסיים בימים אלה את תפקידו לאחר כ-15 שנים.

ד"ר שלזינגר, 43, נולד וגדל במרכז שפירא, הוריו – פרופ' מנחם שלזינגר, מנהל לשעבר של מחלקת הילדים במרכז הרפואי 'ברזילי' ורעייתו זהבה, מנהלת בית ספר ומפקחת לשעבר, הם מראשוני היישוב, ויוצאי מושב שפיר.

ד"ר שלזינגר הוא תושב המועצה ומתגורר עם משפחתו במרכז שפירא.

שלזינגר הוא בוגר ישיבת ההסדר הר-עציון שבאלון שבות, ד"ר לביולוגיה מולקולרית מטעם האוניברסיטה העברית, בעל תעודת הוראה ממכללת הרצוג להכשרת מורים ובעל הסמכה לניהול בית ספר מסמינר הקיבוצים.

בימים אלה עוזב ד"ר שלזינגר תפקיד אותו מילא באגף לחינוך על יסודי במשרד החינוך ובתוך מספר ימים תחל החפיפה יחד עם קודמו בתפקיד כהן.

בעבר ניהל שלזינגר את בית הספר היסודי יגאל אלון בהוד השרון ואת חטיבת הביניים ברוח היי-טק בחולון.

"אנו מקדישים משאבים רבים כדי להעניק חינוך טוב יותר לילדינו במועצה, ליצור עבורם סביבת לימודים נעימה, מתקדמת וחדשנית" מסר היום ראש המועצה אדיר נעמן והוסיף "אני משוכנע שד"ר שלזינגר ידע להוביל את מערכת החינוך של המועצה להישגים משמעותיים ולהגשים את החזון שלנו בתחום החינוך".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




נעמן הודיע הבוקר לשלזינגר על הבחירה בו ואיחל לו הצלחה.

מהמועצה האזיר ביקשו היום להודות לכהן על השנים הרבות אותן הקדיש לחינוך ילדי המועצה. "בשנים הללו הביא אלי את מערכת החינוך במועצה להישגים מרשימים וניהל תהליכים משמעותיים באופן מרשים" מסרו במועצה "אנו מודים לאליהו על שנים של עשייה ברוכה למען המועצה. בהצלחה בהמשך הדרך".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר