שכונת אגמים. צילום: אחי בנאי

למעלה מ-4000 תושבים חדשים בשנת 2018 באשקלון

אשקלון נמצאת בצמרת רשימת הערים המובילות במאזן ההגירה חיובי. את החברות המקימות בנייני מגורים בעיר הנתון מעודד ולא מפתיע

פורסם בתאריך: 25.2.19 15:46

     

זו איכות החיים באשקלון או מחירי הנדל"ן הנמוכים יחסית לערים מצפון? נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מגלים כי בשנת 2018, למרות הסבל מהתנועה הפקוקה נהנתה אשקלון מהגירה חיובית לעיר.

אשקלון, כך מסתבר, מדורגת במקום ה- 4 ברשימת הערים הנהנות מהגירה חיובית. לעיר אשקלון מאזן חיובי של 1,095 תושבים. אמנם 3,175 תושבים עזבו אבל 4,270 הצטרפו אליה כתושבים חדשים. לא מדובר בתינוקות שנולדו במהלך השנה ובאנשים שנפטרו אלא בכאלה שביצעו מעבר כתובת וקבעו את משכנם בעיר.

מי שמרגישים מעודדים מהנתונים אלה הם החברות פרוייקטים למגורים ברחבי העיר. זה קורה בשכונת ברנע ובשכונת אגמים ביתר שאת וצפוי להגיע בשנתיים הקרובות גם לשכונת עיר היין. "נתוני ההגירה לא מפתיעים כלל" מוסרת סיניה רוקח, מנהלת המכירות בחברת צרפתי שמעון ומוסיפה "רוב הרוכשים שמגיעים למשרד המכירות, הינם זוגות צעירים ומשפחות בתחילת דרכן. שכונת אגמים מהווה אחת ממגה השכונות האחרונות בארץ הנבנות מן היסוד. ככזו היא תספק שירותים מודרניים לכלל תושביה מתשתיות חדשות דרך חינוך פורמאלי ובלתי פורמאלי ועד מרכזי בילוי ותעסוקה לשעות הפנאי. אגמים מציעה לתושביה איכות חיים לצד מחירי דיור שפויים. לאור כל אלה אני מאמינה ששכונת אגמים תמשיך למשוך אליה כאבן שואבת מתעניינים רבים וככל שהשכונה תתפתח ותתקדם מאזן ההגירה צפוי לשמר את המגמה החיובית".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר