אבי בוקר ז"ל
אבי בוקר ז"ל

"זה לא נתפס": עובד העירייה, אבי בוקר ז"ל

אבל כבד בעיריית אשקלון עם היוודע דבר פטירתו של העובד הידוע בשמחת החיים שלו, "הוא תמיד היה שר שירים בגלל זה קראו לו 'המזמר'. זה לא נתפס", מספר יו"ר ועד העובדים ארמו וקנין. ההלוויה תתקיים היום

פורסם בתאריך: 19.2.19 10:05

     

לאחר כשנתיים של התמודדות עם מחלה, הלך לעולמו אבי בוקר, אחד העובדים היותר מוכרים בעיריית אשקלון. הלווייתו של בוקר, תיערך בשעה 15:00 בבית העלמין בגבעת ציון. המשפחה יושבת שבעה ברחוב דולב 25.

בוקר, הלך לעולמו בגיל 59 והוא הותיר אחריו אישה – פאני, גננת ושלושה ילדים. הוא גדל בשכונת גבעת ציון בעיר, במקצועו הוא חשמלאי ועבד בתחום החשמל במינהל תפעול, בין היתר במוסדות חינוך ובספרייה העירונית. בשנים האחרונות התמקד בתחום ההתייעלות האנרגטית במינהל. בוקר היה עובד עירייה 31 שנים ולפני כן עבד גם כן כחשמלאי במפעל ממתקי מוטי.

פוסט שכתב בוקר בשנה שעברה:

רק לפני מספר ימים ביקש ראש העירייה, תומר גלאם להתפלל עבורו, "אבי בוקר הוא אחד מעובדי העירייה הוותיקים והמסורים, תמיד עם פנים מאירות וחיוך רחב", כתב גלאם בפוסט שפירסם. "אבי נמצא במצב רפואי קשה. ביקרתי אותו לפני זמן קצר ושוחחתי עם אשתו, פאני, הצעתי לה את כל הסיוע האפשרי בשעה זו וחיזקתי את ידיה. נתפלל כולנו לרפואתו השלמה והמהירה".

הבוקר כאמור, הוא הלך לעולמו ובעירייה, מתקשים להיפרד ממנו "הוא היה בחור משכמו ומעלה, תמיד היה שר שירים בגלל זה קראו לו 'המזמר' וכל מי שרצה עזרה קיבל חיוך", מספר יו"ר ועד העובדים, ארמו וקנין. "הוא תמיד היה מספר בדיחות ותמיד שמח. לא נתפס הדבר הזה, רק בשבוע שעבר דיברנו וקשה לי לדבר עליו בלשון עבר. זה לא נתפס הדברים האלה".

אבי בוקר ז"ל וארמו וקנין

אבי בוקר ז"ל וארמו וקנין

"ברוך דיין האמת. אבי היה חבר עבורי ואחד מעובדי העירייה הוותיקים, המסורים והאיכותיים", מסר היום גלאם. "אין מילים לתאר את גודל האובדן הטראגי והפתאומי שהיכה בנו ברגע אחד. שולח את תנחומינו למשפחה היקרה, שלא תדעו עוד צער".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר