קומפלקס הקולנוע במרינה מול. צילום: אבישי פינקלשטיין

חוגגים שנה למרינה מול: הושקה משחקיית חינם לילדים

חוגגים שנה למרינה מול מתחם הבילוי באשקלון. בוולנטיין יוקם קיר מנעולים סמקום. אלי אלעזרא: "אני שומע שבערים הסמוכות שואלים למה אין להם מתחם בילוי כמו המרינה מול"

פורסם בתאריך: 21.1.19 19:04

     

כבר שנה עברה מאז המתחם המסחרי החדש במרינה נפתח וזו סיבה לחגיגה. היום מדווחת הנהלת המתחם כי בקרוב, כמו בפאריז, רומא ופראג יהיה במתחם קיר מנעולי אהבה.

מרינה מול. צילום: גל איסייב

מרינה מול. צילום: גל איסייב

היום הושקה משחקיית מרינה קידס, שפתוחה לקהל הרחב ללא עלות. מדי שבוע, מבטיחה ההנהלה, יתקיימו בה הפעלות, פעילויות והצגות ילדים. את השם מרינה קידס בחר קהל המבקרים בהגרלה נושאת פרסים בעמוד הפייסבוק של המתחם.

מרינה מול. קרדיט: אבישי פינקלשטיין

 

קיר המנעולים, הדומה לגשר המנעולים שקיים כמעט בכל בירות אירופה, ישמש את קהל המבקרים שיוכל להניח מנעול אהבה ובכך לנעול את אהבתם של הזוג לנצח. הקיר יושק לקראת הוולנטיין, שיצוין ב-14.2, כשהשיא יהיה הגרלת פרס לזוג הזוכה ביום הוולנטיין. לצד פעילות זו, ייערך ביום וולנטיין במתחם פסטיבל מיסטיקה.

מרינה מול. צילום: אורי קריספין

מרינה מול. צילום: אורי קריספין


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




אלי אלעזרא: "מרינה מול הוא כיכר העיר החדשה של אשקלון. תושבי העיר, וגם תושבי האזור, פוקדים את המקום, מבלים בו שעות רבות נהנים ללא הוצאות תשלום יקרות ובכך אני מיישם הלכה למעשה את החזון שלי, כשהקמתי את המקום, לפתח מתחם בילוי ופנאי, לא מרכז קניות אלא מקום אליו אנשים רבים יגיעו, יסתובבו, יפגשו את חבריהם ושכניהם יבלו יאכלו ישתו וייהנו בעלות נמוכה" מסר הערב איש העסקים האשקלוני אלי אלעזרא שהקים את המתחם "במקום מתקיימים שלל חוגים ומפגשים ללא עלות, מעיין מתנ"ס שכונתי לרווחת תושבי העיר והתכנון הוא שהמקום ימשיך להוות מרכז עיר לעוד שנים רבות. אני שומע כי כבר בערים הסמוכות שואלים למה אין להם מתחם בילוי כמו המרינה מול".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר