יובל זוזט. מנהל מינהל החינוך
יובל זוזט. מנהל מינהל החינוך

הסוף לסחבת: יובל זוזט הוא ראש מינהל החינוך בעירייה

ללא רקע של הוראה או ניהול מוסד חינוכי, נבחר יובל זוזט לתפקיד הדגל העירוני של מנהל מינהל החינוך בעיריית אשקלון. תפקיד שבו כיהן בשלוש השנים האחרונות כממלא מקום

פורסם בתאריך: 6.1.19 15:35

     

יש מנהל למינהל חינוך באשקלון. הוועדה למינוי בכירים בחרה ביום חמישי האחרון, פה אחד, ביובל זוזט לתפקיד ראש מינהל חינוך ותנו"ס.

זוזט, תושב אשקלון, מילא תפקידים מגוונים בתחום החינוך בעירייה ב-21 שנים האחרונות. לפני חמש שנים מונה לסגן ראש מינהל חינוך ותנו"ס ועם עזיבתו של ראש המינהל דאז, אבי קמינסקי, לפני שלוש שנים, שימש זוזט כמ"מ ראש המינהל.

יחד עם זאת, זוזט הוא ללא כל רקע פדגוגי ולא עבד קודם בהוראה או בניהול של בתי ספר.

גלאם וזוזט. צילום: דוברות עיריית אשקלון

מאז סיים קמינסקי את תפקידו שאלו רבים מדוע לא נבחר מנהל חדש לתפקיד החשוב. מכרז פורסם והיו רבים שטענו ובצדק כי הוא אינו עומד בתנאי הסף לתפקיד ולא שימש מימיו כמורה. המכרז לתפקיד פורסם כבר בעבר, אך לא נבחר איש לתפקיד. כעת, כשזוזט עומד לפני תום הלימודים לתואר בניהול מערכות חינוך באוניברסיטת בר אילן הוחלט לבחור בו לתפקיד הנחשק.

זוזט, בעל תואר ראשון בכלכלה, הוא גם בעל תעודת הוראה ותעודה של מנהלי אגפי חינוך של משרד הפנים.

בעיריית אשקלון מסרו היום כי במהלך עבודתו בשלוש השנים האחרונות, מידי שנה, נפתחה שנת הלימודים בצורה חלקה, זאת לאחר היערכות ארוכה ומקיפה של הצוותים המקצועיים בהובלתו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




עוד מסרו כי בתקופתו בוצעו מספר שיפורים משמעותיים בתחום הנגשת המידע להורים והרישום למוסדות החינוך, ונמשכה מגמת העלייה באחוזי הבגרות, הן ההישגית והן החברתית, של תלמידי אשקלון.

"אני שמח על הבחירה ביובל לתפקיד המשמעותי והחשוב הזה. אני מכיר את יובל עוד מהילדות המשותפת בשכונת 'רמת אשכול', ויחד עם היכרותי המקצועית אותו בשנים האחרונות, אין לי ספק שזו בחירה מצוינת" מסר השבוע ראש העירייה, תומר גלאם "יובל הוא האדם הנכון ליישם את תפיסת החינוך העירונית שלנו ולהוביל אותה למחוזות הטובים ביותר לטובת תלמידינו".

גלאם וזוזט. צילום: דוברות עיריית אשקלון

גם זוזט עצמו שסוף סוף קיבל לידיו את הניהול של המנהל באופן פורמלי ביקש להודות. "אני רוצה לפתוח בנימה אישית ולהודות להוריי היקרים, זכרם לברכה, על הדרך שהתוו לי" מסר זוזט והוסיף "תודה מעומק הלב לראש העיר, תומר גלאם, ולהנהלת העירייה על הבעת האמון בי. יחד נוביל, בעזרת ה', למערכת חינוך ערכית, מתקדמת ומובילה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר