אלימות בין בני זוג. אילוסטרציה: אי.אס.אי.פי
אלימות בין בני זוג. אילוסטרציה: אי.אס.אי.פי

העירייה עם הנשים: עובדות תוכלנה לשבות מחר על חשבון העירייה

עיריית אשקלון הצטרפה למאות גופים, ארגונים ועסקים שיאפשרו לעובדותיהן לשבות מחר מבלי לגרוע בשכרן מאומה. "המאבק שלכן, הוא גם המאבק שלנו" מסר ראש העיר. בסוף היום תתקיים עצרת ענק בכיכר רבין בתל אביב

פורסם בתאריך: 3.12.18 13:15

     

מחאת ארגוני הנשים צוברת תאוצה. מחר, יום שלישי ה-4/121/18 יציינו נשים בישראל את המאבק שלהן באלימות נגד נשים ביום שביתה. רק לאחרונה ארעו כמה וכמה מקרים בהם נשים ונערות מצאו את מותן כתוצאה מאלימות גברים.

עשרות רשויות מקומיות כבר הודיעו כי יאפשרו לעובדותיהן לשבות ולא ינכו משכרם מאומה בעקבות אי הופעתן לעבודה. גם יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן קרא למעסיקים מהמגזר הציבור והפרטי לאפשר לעובדותיהם לשבות מבלי לגרוע שקל משכרן.

עשרות חברות גדולות ומאות בתי עסק קטנים הודיעו כי יאפשרו לעובדותיהן לשבות ולהביע את מחאתן.

אתמול הצטרפה לרשימת הגופים והמוסדות התומכים במאבק שנים גם עיריית אשקלון. "המאבק שלכן, הוא גם המאבק שלנו. כחברה בכלל וכבני אדם בפרט, חובה עלינו לעורר את המודעות לנושא, להגביר חקיקה ולעודד נשים לפנות לקבלת עזרה" הודיע גלאם לעובדות העירייה שמונות כמה מאות.

 

גלאם אף הוסיף מסר חשוב בדבר מדיונותה של העירייה בנושא הטעון. "לכל אותן נשים שכבר אין להן את הכוחות להיאבק ולהילחם – אנחנו נהיה הכוח, אנחנו נהיה הקול כדי להתריע, לחזק ולהשפיע בנושא זה על מנת לפרום את קשר השתיקה ולצמצם בצורה משמעותית את מקרי האלימות. רק יחד נוכל למנוע את המקרה הבא", אמר ראש העיר.

ראוי לציין כי עובדים גברים שיהיו מעוניינים להזדהות עם מאבקן של הנשים לא יהיו רשאים לעשות זאת.

בסיום יום המחאה תתקיים עצרת נשים ענקית בשעה 19:30 בכיכר רבין בתל אביב.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר