מיקום שכונת הדרים בקיבוץ ניצנים. צילום: קורום

קיבוץ ניצנים: שכונת ההרחבה 'הדרים' קורמת עור וגידים

פורסם בתאריך: 9.11.18 10:25

     

תנופת הבניה שמורגשת באשקלון ובכל רחבי הארץ לא פוסחת גם על מושבים וקיבוצים.

השבוע התקיים כנס בונים רב משתתפים בקיבוץ ניצנים. השכונה החדשה, הדרים, שאולי נקראת על שם פרדסי ההדרים שסובבים את השכונה ושנאלצו להעקר במיקום בו היא נבנית. בקיבוץ כבר הוקמה לפני כמה שנים שכונת הרחבה בפאתיו הדרומיים. כעת ממוקמת השכונה העתידית בכניסה הצפונית לקיבוץ ממערב לכביש הגישה הוותיק לקיבוץ.

כל הבונים בפרוייקט הינם חברי קיבוץ אשר החלו בבניה רק לאר תהליך של קליטה לחברות מלאה בקיבוץ. מפגש הדיירים נערך במטרה להציג לבונים את הספקים וחומרי הגמר בפרויקט לקראת תהליך הבחירה.

מפגש הקיבוצניקים החדשים במועדון לחבר בקיבוץ ניצנים. צילום: קורום

הבונים, שחלקם כאמור התקבלו רק לאחרונה לחברות בקיבוץ, התכנסו במועדון לחבר של ניצנים באירוע שערכה חברה קורום, המנהלת ומלווה את הפרוייקט יחד עם הנהלת הקיבוץ. "אנחנו מלווים את הבונים בפרוייקטים שלנו לכל אורך השלבים. מתהליך הקבלה לקיבוץ, דרך החוזים, המשכנתאות והבניה" מסר מנכ"ל קורום, נמרוד רבר "כחברה אנחנו משתדלים לתת מעטפת מלאה לכל צרכי הקיבוץ והדיירים על מנת להצליח בפרוייקטים המורכבים הללו שנעשים בתוך המסגרת הקיבוצית. המפגש הפעם נועד לסייע לדיירים בבחירת החומרים".

 

במסגרת השכונה החדשה נבנים 68 בתים חדשים. בפעימה הראשונה 38 משפחות שנקלטו כבר לקיבוץ ובפעימה השניה 30 משפחות כאשר העשר האחרונות נמצאות עדיין בתהליכי קליטה לחברות שעתידים להסתיים עד ינואר 2019.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




חברת קורום שהחלה את דרכה בליווי פרוייקטים בקיבוצי הדרום, מלווה כיום פרוייקטים בהתיישבות העובדת בכל רחבי הארץ מלווה את שתי הפעימות בקיבוץ ניצנים – את תהליכי הקליטה של המשפחות וגם את תהליכי הבניה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר