סעדה ורביבו - ראש בראש
סעדה ורביבו - ראש בראש

חוף אשקלון: פרג'ון בחוץ – סעדה ורביבו בסיבוב השני

שתי קדנציות בהן כיהן יאיר פרג'ון בראש המועצה האזורית מגיעות לסיומן. בעוד שבועיים יצטרכו תושבי המועצה לבחור בין מועמד שמבטיח מעצמה אזורית ליריבו שמבטיח ראש חדש למועצה

פורסם בתאריך: 31.10.18 13:01

     

מערכת הבחירות לראשות המועצה האזורית חוף אשקלון עדיין לא תמה. מספירת הקולות ב-24 הקלפיות שפוזרו בישובי המועצה עולה כי ראש המועצה המכהן, יאיר פרג'ון אשר התמודד לכהונה שלישת ברציפות הודח. לסיבוב השני עלו דודי סעדה ואיתמר רביבו.

מערכת הבחירות בחוף אשקלון הייתה טעונה ובחודש האחרון הגיעו אף שני מתמודדים לדיונים בבית המשפט בעקבות תלונות לעבירה על חוק הבחירות.

שני המתמודדים שטענו לכתרו של ראש המועצה המכהן לא היו חלוקים על כך שמולם עומד יריב שיש בכוחו להיבחר גם לקדנציה שלישית. למרות ההצעות להתאחד ולהוביל לניצחון מוחץ מולו הם המשיכו להתמודד בנפרד עד הסוף ולהילחם על תואר "המועמד היחיד שיוכל לנצח את פרג'ון בסיבוב השני".

סעדה נתמך על ידי מפלגת 'כולנו' בראשות שר האוצר, משה כחלון ושר הכלכלה אלי כהן.

משה כחלון ודודי סעדה. צילום: נדב ברון

משה כחלון ודודי סעדה. צילום: נדב ברון

פרג'ון מצידו פרסם כמעט מידי יום סרטון אחר שמציג את פועלו לפיתוח הישובים במועצה וביקש מהתושבים לתת לו זמן כדי להשלים את התכניות שהוא רוקם.

מלחמת השלטים הגיעה לבית המשפט. שלטי התעמולה של פרגון וסעדה. צילום: אלירם משה

מלחמת השלטים הגיעה לבית המשפט. שלטי התעמולה של פרגון וסעדה. צילום: אלירם משה

אלא שמהלך מבריק שביצע איתמר רביבו כשהתאחד עם המועמד רונן ליבנה, שבוע לפני הבחירות, דחק הצידה את ראש המועצה והציב אותו עם 29% במקום הראשון כאשר סעדה מקבל את ה-28% ושולח את השניים להתכונן לסיבוב השני בעוד שבועיים.

פרג'ון נאלץ להסתפק עם 25%  ויריב קלרמן עם 18% בלבד.

סעדה ובצורה מסויימת גם רביבו שייכים לאוכלוסייה גדולה שהצטרפה לקהילת חוף אשקלון לפני כ-13 שנה עם ההתנתקות מגוש קטיף. גם בבחירות הקודמות ביקשו נציגים מהמפונים להתמודד לראשות המועצה אך לא הצליחו מול כוחו של פרג'ון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




סעדה פונה בעצמו מגוש קטיף והקים את ביתו במושב מבקיעים ורביבו נישא לאחר הפינוי לצעירה שפונתה מנווה דקלים והצטרף אל קהילת המפונים בניצן וכעת בבאר גנים.

עו"ד איתמר רביבו. צילום: מעיין תשובה

המועצה החדשה תתכנס בעוד 21 ימים, עם השבעתם של ראש המועצה שייבחר וחברי המועצה החדשים ויובילו את חוף אשקלון לעידן חדש – בין עם מועמד שמבטיח להפוך את המועצה האזורית למעצמה אזורית ובין מועמד שמבטיח להביא "ראש חדש למועצה".

את זה יחליטו תושבי המועצה בעוד שבועיים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר