ישראל זיו
ישראל זיו

ישראל זיו מקבל תמיכה פרלמנטרית

המועמד למועצת העיר ישראל זיו זוכה לתמיכה רבה בקרב חברי הכנסת ממפלגת העבודה, משלי יחימוביץ ועד היו”ר אבי גבאי

פורסם בתאריך: 19.10.18 02:15

     

המועמד למועצת העיר ישראל זיו, העומד בראשות מפלגת "זיו חדש לאשקלון", הוא חבר ותיק במפלגת העבודה. כיאה לאחד כזה, הוא זוכה לתמיכה רחבה בקרב חברי הכנסת של המפלגה ששלחו סרטונים רבים ובהם הם קוראים לציבור לתמוך בו למועצת העיר.

ח”כ רויטל סויד: “הצלחה לחברי ישראל שמתמודד למועצת העיר אשקלון, כולנו פה מחזקים אותך ותומכים בך ועומדים מאחוריך. אין לי ספק שתעשה עבודה נהדרת, שליח ציבור אמיתי שעובד עם כל הלב וכל הנשמה, עם הרבה מרץ ועם הרבה יכולת, שיהיה בהצלחה, ישראל, אנחנו איתך”.

יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי

יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי

ח”כ שלי יחימוביץ': “ישראל היקר, אני מאחלת לך המון המון הצלחה בהתמודדות בבחירות המוניציפליות, אתה איש ציבור ושליח ציבור מהמדרגה הראשונה, מסור, הגון, חרוץ, משרת את הציבור באמת. ואני מאחלת לך הצלחה רבה מאוד, הצלחתך היא הצלחתם של התושבים”.

ח”כ חיליק בר, סגן יו״ר הכנסת: “ישראל זיו חברי היקר, אני תומך בך מכל הלב למועצת העיר אשקלון. ואני מקווה בשביל האשקלונים שתיבחר. כי אתה עם הניסיון שלך, עם היכולות שלך, עם החברות, עם היושר, עם אהבת האדם האין סופית, זה בדיוק מה שצריכים תושבי אשקלון. אני מאחל לך שבעזרת תושבי אשקלון ועזרת השם תיבחר ותנהיג את אשקלון ואת המועצה שלה למקום הרבה הרבה יותר טוב”.

ח”כ איתן כבל: “תושבי אשקלון, אני פונה אליכם להצביע עבור ישראל זיו. אני מכיר את ישראל מקרוב. אילו הייתי תושב אשקלון, היו בטוחים, הייתי תומך בישראל זיו למועצת העיר. מקצוען אמיתי, אוהב את העיר בכל רמ”ח איבריו, תנו לו את קולכם”.

ח”כ איציק שמולי: “תושבי אשקלון היקרים, מועד הבחירות לרשויות המקומיות הולך ומתקרב בסוף החודש, ואני קורא אליכם היום, פונה אליכם באמת מעומק הלב וקורא לכם לתמוך בישראל זיו ובכל החבורה הנפלאה שמקיפה אותו, כדי שייכנסו למועצה ויובילו את אשקלון במגוון רחב של תחומים למקומות הרבה יותר טובים. באמת תנו את האמון והקול שלכם לישראל זיו ולסיעת 'זיו חדש לאשקלון' ושיהיה הרבה בהצלחה”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




יצחק הרצוג, יו"ר הסוכנות היהודית: “אני מאחל לידידי היקר ישראל זיו, איש ציבור למופת, איש אשקלון, איש שעושה כל חייו לצורכי ציבור באמונה, בהצלחה בבחירות למועצת העיר אשקלון. אשקלון תצא נשכרת, ישראל תצא נשכרת בישראל זיו”.

דני עטר: "זיו מגיע לבחירות מוכן ובשל ועם הרבה ניסיון".זיו עם דני עטר יו"ר קקל ובוז'י הרצוג יו"ר הסוכנות היהודית

ישראל זיו על יצחק בוז'י הרצוג

אבי גבאי, יו"ר מפלגת העבודה: "שלום לתושבי אשקלון. אנחנו במחנה הציוני תומכים בישראל זיו למועצת העיר אשקלון. ישראל איש מנוסה מאוד, איש ציבור כל חייו ואדם שמסוגל ורוצה לעשות עבורכם. הצביעו לישראל זיו למועצת העיר”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר