אטיאס ובן עמי הערב

הרשימה מתקצרת: בן עמי לא יתמודד לראשות העיר – הצטרף לאטיאס

כצפוי, מספר המועמדים לראשות העירייה ממשיך לצנוח, הפעם תורו של ויקטור בן עמי, שהצטרף למשה אטיאס והכריז כי הוא מספר 2 שלו. מנגד, ממטה אטיאס נמסר כי הפרטים עדיין לא סגורים

פורסם בתאריך: 16.9.18 21:25

     

מי שהכריזו כי יתמודדו לראשות העיר מתחילים להשלים עם המציאות שמשדר השטח. פחות משבוע לאחר שמישל בוסקילה החליט שלא להתמודד לראשות העירייה ולתמוך במועמדותו של איתמר שמעוני, עושה זאת גם ויקטור בן עמי שהכריז בעבר שיתמודד לתפקיד הרם אך הערב החליט כי לא יתמודד ויתמוך במועמד הצעיר, משה אטיאס.

הערב נפגשו השניים, הצטלמו והכריזו על המהלך שנרקם בימים האחרונים בין השניים. “לקחתי החלטה להסיר את מועמדותי לראשות העיריה ולרוץ עם משה אטיאס – כמספר 2 שלו”, כתב בן עמי בדף הפייסבוק שלו. “ההחלטה לא הייתה פשוטה, אך מרגע שהיה ברור לי שחיבור כזה יכפיל את הסיכוי להציל את העיר ותושביה מעונשו של המושעה וממלא המקום שלו, החלטתי לוותר על האגו ולהכפיל כוח. משה ואני רואים את טובת העיר ותושביה עין בעין. אני קורא לשאר המתמודדים להצטרף. לשים את האגו בצד ולהבין שטובת העיר חשובה יותר! נעשה שינוי ביחד!”.

למרות הצהרתו של בן עמי כי יצטרף כמספר 2, ממטהו של אטיאס נמסר: “בן עמי צפוי להצטרף לרשימת צעירי אשקלון למועצת העיר כאשר הפרטים הסופיים בהסכם בין השניים עדיין לא סופיים”.

אטיאס עצמו מסר לאחר הפגישה בינו לבין בן עמי: “אם עד עכשיו לא הייתם בטוחים למי להצביע, אז הנה הגיעה הבשורה שחיכיתם לה, נגמרו ההתלבטויות ויקטור בן עמי מסיר את מועמדותו לראשות העיר ומצטרף אליי. ויקטור הוא איש עשייה, איש אמת ויושרה, בכיר בשב”כ ונשיא רוטרי לשעבר, יחד ללא ספק אנחנו הצוות המנצח. זו בשורה אדירה, ואני קורא לשאר המתמודדים להצטרף אלינו לשים את האגו בצד ולהבין שטובת העיר חשובה יותר”.

במטה אטיאס מצפים כי החיבור הנוכחי עם בן עמי, הנחשב לחיבור איכותי, יגרום גם למועמדים אחרים לראשות ולמועצה לחבור לאטיאס.

בן עמי פעל מאז הכריז על התמודדותו לראשות העיר בעיקר בפייסבוק ובשלטי חוצות, אם כי הורגש הפער העצום בין כמות השלטים שנתלו על ידי אנשיו ובין כמות השלטים של מועמדים אחרים. גם הסרטונים שהעלה לפייסבוק היו פחות מושקעים מאלו של המועמדים האחרים שמשקיעים הון עתק בהפקת תעמולה מקצועית ואיכותית.

אגב, כל עוד לא הגישו אלו שהכריזו על כוונתם להתמודד לראשות העיר את הטפסים הרבים הכוללים חתימות של לפחות 200 מתושבי העיר, רשימת המועמדים לחברות במועצה, צ'ק ערבון בגובה 25,000 שקלים ועוד… – הם לא ממש מועמדים רשמיים. התאריך האחרון להגשת המועמדות הוא ב 27 לחודש, בעוד כעשרה ימים.

כך שניתן להסכים שבן עמי לא הסיר את מועמדותו, אלא החליט שלא להתמודד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר