אלי גולדשמידט אבי עייש בחירות
מתכננים את האסטרטגיה הבאה. אלי גולדשמידט ואבי עייש. צילום: יח"צ

אלי גולדשמידט הוא היועץ האסטרטגי של אבי עייש

העו"ד, הח"כ ויו"ר ועדת הכספים לשעבר ייתן את שרותיו לעייש בהתנדבות. גולדשמידט: "אני מאמין באבי עייש, מועמד איכותי, ישר ואמין. אשקלון תצא נשכרת אם יבחר"

פורסם בתאריך: 30.8.18 20:49

     

המועמד לראשות העירייה אבי עייש מגייס למטהו דמות שבעבר הובילה מהלכים בפוליטיקה הארצית. ח"כ ויו"ר ועדת הכספים לשעבר, עו"ד אלי גולדשמידט, הצטרף למטה אבי עייש וישמש היועץ האסטרטגי בהתנדבות. גולדשמידט נרתם לסייע לעייש בבחירות לראשות העיר אשקלון לאחר שנוכח שמדובר במועמד איכותי ישר אמין ממוקד ומשימתי, שיש לו סיכויים טובים להיבחר.

לדברי גולדשמידט הוא שוכנע כי עייש הוא המועמד הטוב ביותר לכהן כראש העיר אשקלון ויש לו הכישורים הנדרשים למלא את התפקיד. "תושבי אשקלון ייצאו נשכרים מבחירתו", אמר גולדשמידט.

אלי גולדשמידט אבי עייש בחירות

עייש וגולדשמידט בפגישת עבודה. האם זה ישפר את מצבו של עייש במירוץ לראשות העיר? צילום: יח"צ

המבוגרים שביננו זוכרים את גולדשמידט כחבר כנסת שכיהן כ- 3 קדנציות בכנסת בהן שימש בתפקידים מרכזיים במשכן, וביניהם: יו"ר וועדת הכנסת, יו"ר וועדת הכלכלה, יו"ר וועדת הכספים וחבר בוועדה למינוי שופטים כאחד משני נציגי הכנסת בוועדה. ולאחר שהחליט להתפטר מתפקידו כח"כ, הגיש בערוץ 2 (רשת) את תוכנית הבוקר "רשת על הבוקר" יחד עם עינב גלילי.

אבי עייש תעמולת בחירות שלטים

נחישות. שם המשחק של עייש. צילום: אלירם משה

מאז הצטרפותו של גולדשמידט למטה אבי עייש וסיעת 'לב אשקלון', גובשה האסטרטגיה והותוו קווי פעולה נוספים בקמפיין הבחירות של עייש, אשר מיושמים בימים אלה בהצלחה רבה בשטח.

"אחת הסיבות להחלטה שקיבלתי לסייע לאבי עייש להיבחר היו הפרסומים הקשים והמדכאים על מצב הישגי התלמידים באשקלון שהם הרבה מתחת לממוצע הארצי" מסר השבוע גולדשמידט והוסיף "במבחן התוצאה נכשלה המנהיגות באשקלון כישלון חרוץ בנושא החינוך. ילדי אשקלון ראויים להרבה יותר. אסור להשלים עם העובדה שרמת מבחני המיצ"ב תהיה כה נמוכה, והרבה מתחת לממוצע הארצי, ושאחוז קטן בלבד ייבחן בבגרות של 5 יחידות במתמטיקה ואנגלית . העתיד של הצעירים טמון במקצועות הטכנולוגיה, ההייטק, הרפואה, ההנדסה ובמקצועות אחרים המחייבים כישורים גבוהים".

מטה הבחירות של אבי עייש

נראה כי גולדשמידט בקי לא רק באשקלון אלא גם בהיסטוריה שלה. "אסור להוציא את הילדים לדרכם בחיים ללא שנהנו בילדותם ובהתבגרותם ממערכת חינוך חזקה ותומכת ובעלת הישגים טובים ואפילו מצוינים", אמר והוסיף " אלי דיין בתפקידו כיו"ר סיעת העבודה בתקופת רבין ז"ל, פעל בניגוד לאינטרס האישי שלו והתפטר כשלא התקבלה דעתו לחוקק חוק ליום לימודים ארוך. בכך הוכיח אלי מנהיגות אמיתית והביא הרבה כבוד והערכה לאשקלון שהוא אחד מבניה. אבי עייש גם הוא בן אשקלון. הוא גדל בעתיקות, והגיע להישגים אישיים ומקצועיים בעשר אצבעותיו. בטוחני כי עם היבחרו לראשות העיר , אבי יוביל את מערכת החינוך להישגים, ויטפח אותה על רקע ההזנחה המתמשכת עד כה. בני אשקלון עוד יזכו באולימפיאדות של פיזיקאים ומתמטיקאים צעירים, וימציאו פטנטים ברובוטיקה, ובבגרותם הם יעשו גדולות בהיי טק ובסטארט-אפים ואולי יעשו גם אקזיטים גדולים . הם לא קיבלו עד כה את ההזדמנות הראויה. אבי עייש ייתן להם אותה כשישנה את סדר העדיפויות בעיר לטובת החינוך".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר