שקופית מהקטע שפורסם בחי בלילה. צילומסך

"הכלב נכנס חי ויצא בשקית": טענות על התעללות בכלביה העירונית

התכנית חי בלילה חשפה הערב את התנהלותה של הנהלת הכלבייה העירונית באשקלון. שתי מתנדבות שהעזו לצאת נגד הנהלת הכלבייה וחשפו מחדלים הורחקו ממנה. העירייה: "הוחלט למנות בודק חיצוני שיבחן את הפרטים ואת התנהלות הכלבייה"

פורסם בתאריך: 28.8.18 23:30

     

הכלביה העירונית באשקלון עולה שוב לכותרות. עשור אחרי שהתפוצצה פרשת התנהלות שנויה במחלוקת בכלביה העירונית ואשר הביאה לפיטוריו של הווטרינר העירוני מתפרסמות הערב בתכנית 'חי הלילה' בערוץ 12 טענות חדשות על התעללות בכלבים וניסיון להשתיק את המתנדבים בכלביה שמנסים למנוע את ההתעללויות.

הכלבייה העירונית

המתנדבות לשעבר דבורה סד ומרינה קגן סיפרו הערב על כלב בשם 'פלש' שהגיע לכלביה ולאחר שלוש שעות הוצא בשקית כשהוא ללא רוח חיים ומובל לקבורה. לפי טענות המתנדבות לכלב היו בעלים ושבב אלקטרוני אבל בכלבייה לא טרחו לאתר את הבעלים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




לדברי השתיים בכל פעם שהן חושפות פעילות לא ראויה בכלביה, הווטרינר העירוני שמנהל אותה אוסר את כניסת אותם המתנדבים. סד אף מספרת על תלונה שהוגשה נגדה במשטרה בגין חדירה למצלמות האבטחה של המקום.

מעיריית אשקלון נמסר לתכנית 'חי בלילה' כי "העירייה רואה בחומרה כל פגיעה בבעלי חיים. עם היוודע המקרה נערך בירור עם הגורמים הרלוונטיים בסופו הוחלט למנות בודק חיצוני שיבחן את הפרטים ואת התנהלות הכלבייה".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר