נפש וגלאם יחד. צילום: יח"צ

נפש תומך בגלאם: "תומר רואה את הפרט לפני הכל"

גלאם מקבל חיזוק ליו"ר ההסתדרות לצרכנות באשקלון שאמנם אינו נכנס לפוליטיקה המקומית אבל מביע את תמיכתו בפומבית בגלאם. "איציק מייצג את מה שהעיר שלנו הייתה ואת מה שהיא חייבת לחזור ולהיות" מסר גלאם בתגובה

פורסם בתאריך: 27.8.18 16:39

     

אחרי מירי אלטיט שמצטרפת לשלישיה הפותחת ברשימתו של תומר גלאם למועצת העיר ממשיך גלאם לקבל תמיכה מבכירים בעיר. כעת נודע כי גם יו"ר ההסתדרות לצרכנות באשקלון, איציק נפש, הביע את תמיכתו בגלאם כמועמד שראוי שימשיך ויוביל את אשקלון.

נפש הינו דמות מוערכת מאוד בנוף המקומי. נפש הוכיח במרוצת השנים הישגים יוצאי דופן במלחמה למען הצרכנים באשקלון והסביבה, והצליח להשיב לצרכנים מאות אלפי שקלים שנגבו מהם במרמה. בכל שנה צורכים את השירותים אותם מעניקה ההסתדרות לצרכנות אלפי תושבים שמקבלים ייעוץ מהימן, סיוע מול סבכי הבירוקרטיה ובעיקר זוכים לצדק צרכני מהמעלה הראשונה.

השלטים בחזית הבית של תומר גלאם. צילום: אלירם משה

נפש אמנם אינו מצטרף לפוליטיקה, אבל הבעת התמיכה שלו ללא ספק מהווה חיזוק עבור תומר גלאם. "אני מכיר את תומר גלאם המון שנים, גדלנו יחד והוא חבר ילדות שלי. החלטתי להביע את תמיכתי בו לראשות העירייה כי אני עוקב ומכיר מקרוב את פעילותו הציבורית של תומר, את כל העשייה שלו עוד מהימים בהם היה חבר מועצה", אמר נפש השבוע והסביר את החלטתו זו "לתומר ולי בהחלט יש קווים מקבילים: הוא אדם רציני ועקשן לטובת הציבור, הוא כל כך מתעקש לטפל בפרט וזה דבר ייחוד בנוף הפוליטי והציבורי. אני לא מטיל דופי בשום מועמד אחר, אבל המועמדות של תומר גלאם בשעה הזאת מאוד חשובה לעיר, להמשכיות של העשייה, ואני בטוח שיחד עם כוחות משותפים הוא יכול להביא את העיר להישגים חשובים ואני יעשה כל שביכולתי כדי לסייע לו בכך".

גלאם קיבל בשמחה את התמיכה מנפש וביקש להודות לו. "איציק נפש, ידוע כמי שנלחם בעוולות צרכניות עם רגישות חברתית ויושר יוצאים דופן. איציק הוא האיש אליו אתם פונים כשמישהו ניסה להוציא מכם כספים במרמה, הוא האיש שנלחם עבור הצדק החברתי לשכבות החלשות" מסר היום גלאם במלוא הסיפוק "איציק הודיע לי השבוע כי יתמוך בי במרוץ לראשות העיר, ואני מודה לו מאוד על היושרה לבוא ולומר: בוחרים מנהיגות נקיית כפיים. כזאת שנותנת ולא לוקחת. אנשים כמו איציק נפש הם הפנים היפות והאנושיות של אשקלון. הוא מייצג את מה שהעיר שלנו הייתה ומה שהיא חייבת לחזור ולהיות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר