מנכ"ל חב"ד אשקלון, הרב שמואל גרוזמן עם עמיחי סיבוני
מנכ"ל חב"ד אשקלון, הרב שמואל גרוזמן עם עמיחי סיבוני

הגוש הדתי-חרדי מאוחד אבל בנפרד

אף שבתחילה דובר על סיעה אחת גדולה שתאחד את כל הסיעות הדתיות והחרדיות, השבוע הן פתחו את המטות שלהם והציגו איחודים אבל בנפרד. ש”ס התאחדה עם אגודת ישראל, ואילו הבית היהודי התאחדה עם תנועת חב”ד

פורסם בתאריך: 24.8.18 14:40

     

ביום ראשון בערב פתח הרב יעקב אביטן את מטה הבחירות של סיעתו המאוחדת שס״ג בכיכר גולומב. חברי מועצת העיר בעבר, בהווה ובעתיד, כלל המועמדים לראשות העיר ומכובדים נוספים הגיעו והצביעו בנוכחותם.

בכירי העירייה בעבר והבווה בכנס פתיחת המטה של שס"ג

את הערב פתח הפייטן העולמי אמיל זריהן במזמור תהילים, ומיד אחריו עלה חבר מועצת העיר יורם מכלוף שדיבר בין היתר על סלוגן הסיעה – "הלב של אשקלון" – ועל העשייה הרבה במהלך הקדנציה. מיד אחריו עלה לבמת הנואמים סגן שר האוצר חבר הכנסת הרב יציק כהן, שהביע את תמיכתו ואמונתו בהצלחת הסיעה ואף הוקיר כבוד רב לפועלה.

גם הזמר אמיל זריהן כיבד בסילסולים. עם אלי דיין

מעט לפני קביעת המזוזה במטה הזמין מנחה הערב שדר הרדיו מינו בר את האיש שלכבודו זכינו לראות את כל המועמדים מכל קצוות הקשת הפוליטית מתכנסים תחת קורת גג אחת: הרב יעקב אביטן.

הילכו יחדיו? הרב אביטן עם המועמד איתמר שמעוני

בהתרגשות רבה פתח הרב אביטן את דבריו בשבח והודיה לה׳ בפרק תודה מספר התהילים. הרב אביטן הודה לנוכחים המכובדים ומנה בקצרה את הישגי הסיעה על כלל חבריה. ״אני שמח שכל המועמדים הגיעו לכאן היום ואני קורא לכם לשמור על הלב המאוחד הזה למען הציבור כולו״, אמר הרב אביטן.

יומיים לאחר מכן התקיים טקס פתיחת המטה של הבית היהודי בשכונת הסיטי. גם לפתיחת המטה הזה הגיעו מועמדים רבים למועצת העיר ולראשות העיר, כמו גם סגן שר הביטחון אליהו בן דהאן הרב אופיר כהן ואנשי תנועת חב”ד.

עמיחי סיבוני וסגן שר הביטחון, אליהו בן דהאן

“כילדים באנו לים באשקלון מבאר שבע”, סיפר בן דהאן והוסיף: “מדינת ישראל היא מדינת העם היהודי וחוק הלאום נחקק על ידינו והוא חוק מצוין. המשימה שלנו להפוך את מדינת ישראל למדינה יותר יהודית עם סממנים יהודיים. עמיחי, עם המרץ והכוח והעוצמה, ואנחנו, הבית היהודי, נעמוד מאחוריו ונצליח באשקלון מאוד”.

סגן שר הביטחון אליהו בן דהאן עם ראש הגרעין התורני אורות אשקלון, הרב אופיר כהן

חתם את הערב יועצו של שר החינוך נפתלי בנט ויו”ר הבית היהודי באשקלון עמיחי סיבוני, שזכה לברכות גם לקראת חתונתו שתיערך ביום ראשון, “אני גאה להודיע ולהכריז על החיבור שלנו עם חב”ד באשקלון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תנועות חב”ד באשקלון, יש לה 10 בתי חב”ד ואלפי תומכים. והערכים שעליהם מבוססת הרשימה המשותפת הם החינוך, הערבות ההדדית ואת זה נקדם במועצת העיר הבאה”.

מאחדים כוחות עם תנועת חב"ד. הרב משה פלס, המועמד תומר גלאם ועמיחי סיבוני

בכך, פחות או יותר, נסתם הגולל על האיחוד הגדול שאותו ניסה לקדם הרב יעקב אביטן, בין כל הרשימות הדתיות והחרדיות בעיר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר